MotoGP 2012 bez Sachsenringu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rado_ (567) napsal 14.09.2011 v 13:39

ale lístek si koupit každý můžete, o tom se tady nezmiňuji, ale dodace ze státního na privátní akci je unfair a skutečnost, že se dotují i jiné věci na tom nic nemění...

mamba54 (1340) napsal 14.09.2011 v 13:37

Rado- ten náš stát dává na řadu věcí, aniž by se mě na cokoliv ptal.( Např. církve, nepřizpůsobivé, atd, at//www.motorkari.cz/detail-diskuze-motosport/?cid=19609#d...)Takže srovnáním mimo mísu jsi spíš Ty. To za A.) No a za B.) jak správně píše Soul, já si ten lístek platím taky dobrovolně a rád. Ze svého.

SoulTrain21 (753) napsal 14.09.2011 v 13:30

Jsem hloupá ovce,když si zaplatím lístek na něco co mě od mala zajímá? ty už to máš z toho chlastu koukám dobře pomatený

Rado_ (567) napsal 14.09.2011 v 13:18

desmo > Effenberta jsem shanel proto, ze jsem pivar a chci toochutnat, jiny duvod to nema... Chesterfieldky a Camelky fakt nehulim kvuli Biaggimu

mamba > satelity si platim dobrovolne, kdezto stat za me dava penize aniz by se me na tooptal... to je setsakra rozdil a divim se, ze zrovna takovy stary mazak, jako ty vyjde s takovym "mimo misu" srovnanim

desmo69 (638) napsal 14.09.2011 v 13:06

Hloupá ovce...to říká ten, co si na základě Effenbert reklamy v SBK zhání po internetu hektolitry jejich piva. Ale hlavně že máš sůvj názor, ikdyž je třeba mimo realitu, to je hlavní
No, a když teď přibyde ta Argentina...kdoví co z kalendáře pro příští roky naopak ubude.

mamba54 (1340) napsal 14.09.2011 v 13:05

Edit: přepych

mamba54 (1340) napsal 14.09.2011 v 13:04

Tak proč si platíš satelity? Tím také přispíváš někomu na vlastní kratochvíli a přepich a stáváš se zrovna tak tou hloupou ovcí, jako my ostatní. Možná ještě hloupější, než my, které to baví, což se, na základě tvých reakcí, o tobě rozhodně říci nedá. Upřímně...

Rado_ (567) napsal 14.09.2011 v 12:52

desmo > raději budu mudrovat, než někomu platit vlastní kratochvíli a přepych. Pokud chceš být hloupá ovce, je to Tvá volba, ale nenuť do toho ostatní

desmo69 (638) napsal 14.09.2011 v 12:27

Tak další neschopný pořadatel, zajímavý Očividně schopní jsou zase jen a pouze ti, co mudrují na internetu a podnikají v nějaké knihovničce, kterou srovnává s pořádáním GP...klasika. Nebo spíš už takový místní "klišé"

jan26 (3948) napsal 14.09.2011 v 12:00

KUBAT
myslel jsem okruhy v Nemecku a ne jine staty!!!V Nemecku budou tezko hledat okruh,ktery to bude chtit zaplatit,ale nakonec ho najdou i kdyz budou dopredu vedet,ze to bude hooodne minusove.Nikde v Nemecku nepride tolik lidi jako na Sachsen!!!

motorbreath (496) napsal 14.09.2011 v 11:51

A jen tak na zamyšlenou, protože v postupu Dorny s tebou souhlasím, jak je možné, že Dorna nekterým okruhům za pořádání i platí? Viz Sepang...

motorbreath (496) napsal 14.09.2011 v 11:50

Samozřejmě, že existuje i šedá ekonomika, kterou stát nepostihne, ale i tak je to pro stát nejvýdělečnější kulturní podnik v roce

Rado_ (567) napsal 14.09.2011 v 11:48

mamba... a není to snad vydírání? A skutečnost, že někteří zaplatili na tom nic nemění, nehledě na to, že těch, kteří na tuhle SPZkovu hru NEpřistoupili je už bezpochyby více, než těch, kteří sebou manipulovat nechají

mamba54 (1340) napsal 14.09.2011 v 11:38

Ale PROČPAK to chtějí někteří noví zaplatit i přesto, že je to podle vás vydírání? Jestli si dobře pamatuju, tak před lety existovala organizace sdružující pořadatele GP. Nevím, proč skončila?

Kubát (1404) napsal 14.09.2011 v 11:17

jan26: právě že okruhů, které stojí o pořádání motogp je hromadu, takže toto je prachsprosté vydírání. zvýšíme jim to a pokud budou platit ok, pokud ne, čeká tu v zástupu řada dalších okruhů, které takovou nehoráznou sumu rádi zaplatí. jen je úsměvné to, že ví že chcou jet gp německa, ale ještě neví kde bych se jim na to vys*al, ať si jdou vydírat někde do španělska

mamba54 (1340) napsal 14.09.2011 v 11:08

A "zalistovací" poplatek pro podnikatele při založení firmy vláda taky zvyšuje. To Rado- přečti si pozorně ještě jednou celý článek a zjistíš, kdo na GP Německa vydělal. Region (stát) ano, pořadatel ADAC Sachsen v žádném případě! Stejně jako u nás. Je to taky "neschopností" pořadatele, jak ses vyjádřil o hospodaření Automotodromu Brno v diskusích pod jinými články?

Rado_ (567) napsal 14.09.2011 v 11:03

je otázka, kolik se mu na DPH vrátí... už jsi někdy viděl stánkaře na okruhu, aby vydával účtenky? Kdepak... oni se všichni mají až moc dobře...

motorbreath (496) napsal 14.09.2011 v 10:58

Mimochodem, státní dotace na zaměstnance existujou a ne zrovna malé, jak na vytváření pracovních míst, tak na vzdělávání zaměstnanců, na rozvoj firem apod.

motorbreath (496) napsal 14.09.2011 v 10:56

Rado - v rpincipu máš sice pravdu, ale v číslech ani náhodou. Poklud stát zadotuje tvých pět lidí, nesměla by ta investice dosáhnout sumy, kterou následně státu odvedeš na DPH a na daních. Pokud ano, je to dotování. V případě GP Brno je to jinak. Státní peníze lze totiž považovat za jistý způsob investice, který se mu mnohonásobně na daních a DPH vrátí. Z tohoto pohledu to není určitě ztrátový podnik pro nikoho. Porč zabíjet slepici, která nese zlatá vejce? Dneska má každý plnou pusu šetření a jisté peníze do kasy by odpískal? To je z pohledu ekonomiky trochu blbost...

Rado_ (567) napsal 14.09.2011 v 10:40

a i kdyby si Indianapolis nevydělala... no a co?? Je to podnikání jako každé jiné... neumíš to, nebo nemáš zákazníky, tak to zabal! Copak já, jako podnikatel zaměstnávající lidi a odvádějící státu nemalé peníze chci nějaké dotace na základě vydírání, že pokud to zabalím, pošlu 5 lidí plus sebe na pracák? Je to absolutně tentýž princip!

Rado_ (567) napsal 14.09.2011 v 10:38

Katar je dotován šejkama z jejich svobodné vůle jako jejich kratochvíle... a bez toho nehorázného výpalného by si na sebe vydělala i Indianapolis...

mamba54 (1340) napsal 14.09.2011 v 10:32

to Rado - Říkáš, že podniky si na sebe vydělají? Platí to i pro Katar, Indianapolis apod.?

Ferys (55) napsal 14.09.2011 v 10:25

Rado

jan26 (3948) napsal 14.09.2011 v 10:09

co ze Dorna zvysila zalistovaci poplatek dvojnasob?!!?Jim tam snad uz HRABE!!!Tezko budou hledat jinaci okruh,kdyz bodou muset zaplatit takovou sumu!!!

Rado_ (567) napsal 14.09.2011 v 10:08

mamba > máš informace, že se v Brně nepojede? já ne... to za prvé...a za druhé to vůbec není o podpoře vlády, ale o ždímání pořadatelů ze strany SPZky. Takže ve své podstatě by vlády neměly dotovat tyhle sportovné podniky, ale platit výpalně SPZkovi... Podniky si na sebe totiž vydělají... Z toho principu je mi jedno, zda se pojede MGP u nás, nebo ne, protože kategoricky nesouhlasím s tím, aby z našich daní šlo výpalné SPZkovi... a to je celé...

SoulTrain21 (753) napsal 14.09.2011 v 10:07

Tak Němci mají mnoho pěkných tratí,takže se o GP Německa vážně nebojím ale jinak musím,ostatně jako skoro vždycky,souhlasit s Kubátem..

mamba54 (1340) napsal 14.09.2011 v 10:06

Hodně lidí z tohoto webu nevěřilo, když vedení automotodromu v Brně už několik let bije na poplach. Prý Abraham takový výdělečný podnik nikdy nepustí!( Že, Akro, Rado, aj.) No a vidíte, bez podpory vlády mají problém i v Německu.

Rado_ (567) napsal 14.09.2011 v 10:03

Tak každému se líbí něco jiného, ale vzhledem k tomu, že GP Německa se pojede, je každá více či méně hysterická reakce naprosto mimo mísu

Kubát (1404) napsal 14.09.2011 v 09:45

davekiler: tak nevím, jestli ses někdy opravdu díval na závody na sachsu, protože tady o nějakém stop a go nemůže být řeč. průměrem se řadí mezi střední tratě a přitom nemá takovou maximálku. mně se třeba naopak líbí třeba oproti heckenheimu nebo nurburgringu

Rado_ (567) napsal 14.09.2011 v 09:41

Liška... "nám"?? ty jsi Suděťák? )))




TOPlist