Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
zlevni to v tom,(1) ze budes mit utrum, kdyz s tim flaknes, (2)ze budes opatrnej, aby jsi to neznicil, coz jsme na zavodech MS a trochu to odporuje, to neni samodoma vyroba.kdyz budu zadni tym, tak nepojedu s jednim motorem!a naco mit motory v krabici, kdyz ho muzu mit v druhy motorce, nojo ale pak me jezdec s tim flakne radsi, nez kdyby vedel, ze nemuze, to je ta sleva?
tak zatím jich je 21 letos a v itálii a v británii jich může být třeba 23 když jedou divočáci. Počet není špatný, 21 jezdců mělo motogp v roce 2005 a žádná kritika na počet jezdců tenkrat před 6 lety nebyla. důležitější je, aby tam byly týmy kt. mají konkurenceschopný matroš a žádní podvodníci jako loni B&G Racing. Letos i privátní týmy jsou konkurenceschopné a maj na to bojovat o bednu (BMW Italia, Liberty, Pata).
Kubát: Rozdíl je v tom, že třeba nemusej kupovat dvakrát elektroniku, která je na motorce v podstatě nejdražší komponent, ale při pádu se s ní málokdy něco stane. Ale kdž už chce infront pořád lákat další jezdce, tak by měli snížit startovný a poplatky za gumy. A možná i trochu přispívat týmům, jako to dělá Dorna. Jenže oni si moc dobře spočítaj, že když pojede 20 jezdců za současnýhoho stavu, tak na tom vydělaj víc, než když trochu zlevněj poplatky a pojede jich 30. A prachy jsou samozřejmě až na prvním místě...nějaká atraktivita závodu jim je volná, když maj plnou šrajtofli.
martin: o hodinu později než je zvykem, tedy starty ve 13:00 a pak v 16:30. www.worldsbk.com a dáš si "switch to your time" a maš tam rozpis všech jízd v našem čase :)
Vypadalo to na palbu, ale nakonec jenom vláček! Camiera je škoda!
pity: a co od toho prohlášení čekáš? lepší výsledky?
Super, 50 bodů náskok vypadá líp než 30
Se závěrama počkáme až na prohlášení K.S.
Kuba bude rád, pokud mu Effenbert nevypoví smlouvu... Je tam mnohem více hladovějších dravců a pokud se KS nezvedne, nevidím to nejlépe...
michal.michi> ale je tam a my sedime u pc
Od Kuby nic novýho je to smutný ale je to tak na víc momentálně nemá
zas by poslechli jen chudy,protoze ty ji moc nemaj
kdyby rekli, ze kazdy tym muze mit jen jednu sadu elektroniky, na financich by to vyslo nastejno a bylo by to efektivnejsi...
na ty rovince mu to vubec nejede,tam vzdycky honza strati
tak goo johne
a je v boxech
tak už zajel do boxu
ja ho videl odbocit do boxu a byl ze 14 razem desaty,tam nekde skratil asi
nebo vyjel uplně mimo trat, videl jsem ho jak jede uplne bokem
55s v prdeli
kuba musel projet boxy,si to skratil?
no tak podle mě Kuba zajel do boxu
hm, neni nic moc. Leda ještě zkusit jak je v návodě odkaz mypremium.tv a vybrat british eu2. Zkus a dej vědět.
ale obraz nic moc, nevyštouráte tam něco lepšího
sara vid
zlevni to v tom,(1) ze budes mit utrum, kdyz s tim flaknes, (2)ze budes opatrnej, aby jsi to neznicil, coz jsme na zavodech MS a trochu to odporuje, to neni samodoma vyroba.kdyz budu zadni tym, tak nepojedu s jednim motorem!a naco mit motory v krabici, kdyz ho muzu mit v druhy motorce, nojo ale pak me jezdec s tim flakne radsi, nez kdyby vedel, ze nemuze, to je ta sleva?
Paráda, kamarádka Sára už komentuje.
Tady odkaz na nastreamovanou la7, kde poběží wsbk
//www.motorkari...?ft=85940&fid=25
Pawka - Taky mi to tak připadá! Místo dvou motorek, jedna na trati a druhá s motorem venku, vedle ní!
tohle vam prijde jako zlevneni? nikde zadnou slevu nevidim,akorat pribili starosti
Jsem zvědavý, kdo jim zkontroluje ten podvozek bez motoru! Když se dělají změny, tak je to obvykle špatně!
tak zatím jich je 21 letos a v itálii a v británii jich může být třeba 23 když jedou divočáci. Počet není špatný, 21 jezdců mělo motogp v roce 2005 a žádná kritika na počet jezdců tenkrat před 6 lety nebyla. důležitější je, aby tam byly týmy kt. mají konkurenceschopný matroš a žádní podvodníci jako loni B&G Racing. Letos i privátní týmy jsou konkurenceschopné a maj na to bojovat o bednu (BMW Italia, Liberty, Pata).
Kubát: Rozdíl je v tom, že třeba nemusej kupovat dvakrát elektroniku, která je na motorce v podstatě nejdražší komponent, ale při pádu se s ní málokdy něco stane. Ale kdž už chce infront pořád lákat další jezdce, tak by měli snížit startovný a poplatky za gumy. A možná i trochu přispívat týmům, jako to dělá Dorna. Jenže oni si moc dobře spočítaj, že když pojede 20 jezdců za současnýhoho stavu, tak na tom vydělaj víc, než když trochu zlevněj poplatky a pojede jich 30. A prachy jsou samozřejmě až na prvním místě...nějaká atraktivita závodu jim je volná, když maj plnou šrajtofli.
martin: o hodinu později než je zvykem, tedy starty ve 13:00 a pak v 16:30. www.worldsbk.com a dáš si "switch to your time" a maš tam rozpis všech jízd v našem čase :)