Grand Prix Velké Británie - neděle

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jurin2 (0) napsal 13.06.2011 v 16:06

Nechápu jak někteří diskutující přišli na to,že Stoner by si na Yamaze ani neškrtl.Jezdil perfektně na Ducati a jezdí perfektně na Hondě.Můžete mi prosím vysvětlit? Děkuji.

daidalos (0) napsal 13.06.2011 v 15:57

No nevim, jaka reinkarnace, ale proste se mnohym muze libit urcity styl, zivelnost, chut vyhrat, proste vzdy budou fandove tohoto stylu, ktery muze predstavovat Rossi, Simonceli, Dovi, atd...Nekomu zase vyhovuje a fandi stylu jinych...

Balouch (305) napsal 13.06.2011 v 15:46

Když sebou šlehal Stoner, při bitvách o prvenství na Ducati, tak to byl pro mnohé nevyrovnanej dřevák, ale když tříská Sic s dokonalou Hondou, tak je to frajer a závodník (jenom proto, že je to pro mnohé zoufalé fandy reinkarnace Rossiho)

MartenK85 (1) napsal 13.06.2011 v 15:45

Paťan - Právě proto co odešel Rossi od námahy ,tak už nejsou konkurence schopní Lorenzo se nedokáže udržet

Paťan (361) napsal 13.06.2011 v 15:43

MartenK85 > na námaze si moc neškrtá ani lorenzo, natož kejsík
daidalos > tady jsou všichni na úrovni, někteří i výše a jeden tomu absolutně kraluje (nic proti akro, jen reaguju - peace )
martin1 > was? "i u for" mám číst anglicky nebo česky? česky je to nějak nesmyslný

Balouch (305) napsal 13.06.2011 v 15:41

Paťan: Souhlasim..

daidalos (0) napsal 13.06.2011 v 15:33

Me se SimonCeliho styl libi, rad se divam na zavody, kdy nekdo chce vyhrat, tlaci na masinu ze vsech sil, atd...
Moc nechapu tu neprejicnost? Proc? Vzdyt za toho Pedrosu nemuze, sice se po tlaku omluvil, ale opravdu si myslite, ze to byla ciste jeho chyba? Je zde nekdo, kdo je na urovni jezdcu moto gp, aby to dokazal posoudit?

martin1 (658) napsal 13.06.2011 v 14:41

Patan,-prosím znovu a lépe-i u for je dobré MYSLET !

JollyJoker (1016) napsal 13.06.2011 v 14:35

Vy se tu perete a jezdci se vám doma u kafe smějou

jan26 (3948) napsal 13.06.2011 v 14:03

HM je to tady jak naprestrelce .No o tom jak ktery zavodnik jde do zavodu naplno to opravdu netusim,ale vim ze Melandri,ktery lonnsky rok jezdil motogp-honda san carlo,rikal v druhe polovine uplynule sezony,ze tomu uz tak nedava,protoze to stejnak nema zadny vysledek!!!
Takze docela verim tem,kteri nemaji stroj a vedi,ze by na lepsim stroji zajely lepe proste na to pak kaslou.

Marex (2592) napsal 13.06.2011 v 14:02

Kryšpín: Kdo z nás tu není "superodborník"?

Marex (2592) napsal 13.06.2011 v 14:01

Paťan: Simoncelli je alespoň závodník. To se dnes v MGP moc nenosí. Každopádně nesouhlasím s tvojí a prošpanělskou reakcí v řešení incidentu s Pedrosou.

Kryšpín (7) napsal 13.06.2011 v 13:49

AKRO: Nesouhlasím s tvým příspěvkem, v MotoGP podle mě není ani jeden jezdec, který by neodváděl 100% výkon. Ale ty jako superodborník do toho, kdo jak závodí či se jen fláká po trati určitě vidíš líp...

MartenK85 (1) napsal 13.06.2011 v 13:47

hihi já bych chtěl vidět Kejsíka na Námaze ,s ní by si neškrtl Je vidět, jak Námaha už není to co dřív , Lorenzo s ní nedokáže držet krok se Stonerem na Hondě.A samo že Ducati je vergl zatím .

Kryšpín (7) napsal 13.06.2011 v 13:37

AKRO: Toto je diskuse. Pokud nesouhlasíš s nějakým příspěvkem, můžeš to napsat, můžeš napsat jiný názor, můžeš DISKUTOVAT. Posílání do řiti není názor. Takže si takové přípspěvky nech jinam . Ty superodborníku

AKRO (-498) napsal 13.06.2011 v 13:03

Simmoncelli je aspoň jeden ze závodníků MGP! Těch tam je hodně málo! Skoro samý dojížďák a kroužil!

AKRO (-498) napsal 13.06.2011 v 12:59

Kryšpín - 07:33 - Tak ještě jednou: Jdi do ... Kodex diskutéra mi brání dopovědět!

Paťan (361) napsal 13.06.2011 v 11:59

miramara> nepřeju nikomu nic špatnýho, natož pak nějaký úraz. ale trošku mě potěší, když gróóse frňák simoncelli spadne sám, protože jinak s sebou vezme i někoho dalšího. a to nemluvím jen o letošní sezoně, ale tenhle jezdecký styl "uhni, nebo tě sejmu" praktikuje co já vím minimálně 2 - 3 roky. jezdí bezohledně a pak ze sebe dělá hňupa, že on nic, on to nebyl, on za to nemůže... vlastně on ze sebe hňupa nedělá, on je.

Krata-xxx (60) napsal 13.06.2011 v 11:15

Poklona Colinovi

JirkaCS (57) napsal 13.06.2011 v 10:49

miramara: souhlas

pokeec (45) napsal 13.06.2011 v 10:39

Paťan:moje řeč.Jinak Kornfík taky zabojoval

miramara (1572) napsal 13.06.2011 v 09:17

nějak tady nechápu přejícný pád Simoncellimu ...proč?že se snaží závodit?uznávám že občas jede na hraně,ale jsou to závody a on chce závodit...nebo je lepší pro diváka ,aby jen kroužil,to už potom opravdu blinkry a klakson...to bude podívaná

The_big_deal (0) napsal 13.06.2011 v 09:16

Colin pěkně 3 místo se zlomenou klíční kostí :) To je bojovník na rozdíl od "děcka" Pedrosy, kterej brečí, že to bolí :D

Karbec_Jikov (106) napsal 13.06.2011 v 09:14

Trpělivou jízdou, lze dojet na bednu i se zlomenou klíční kostí, ať předním spadl ldokoliv The Texas Tornadou si bednu zasloužil jako nikdo jinej.
Jinak Stoner, je jednička, ten si je tam zase povodil jak kdyby ostaní jeli o kubaturu níže, neskutečný
Karel perfektně jako celou sezonu.
Kornšpitzovi jsem přál být ještě o kousek výš, řek bych že mu to nejelo optimálně, ale krásný body.

Paťan (361) napsal 13.06.2011 v 08:25

trošku jiný pohled: v jednom motocyklovém měsíčníku u nás vycházejícího, jsem před pár měsíci s radostí četl článek o tom, proč Stoner jako jediný dokázal s Ducati vyhrávat. prý dokázal eliminovat pumpování motorky při výjezdech tím, že se naučil přibržďovat zadní kolo a do toho ještě ubírat plyn,... a to vše tak rychle, v takové rychlosti, že prý skoro vymazal to pumpování motorky, které bylo mnohokrát v televizi vidět. bylo to fakt super čtení. tím chci říct, že když se naučíte jezdit na míň uživatelsky přívětivé motorce, kdy dokážete sami za jízdy eliminovat její negativa, tak když potom dostanete pod prdel "lepší" materiál, tak je to asi taky znát. a přesně tohle se povedlo stonerovy. dokázal vyhrávat na dukně, kdy se s ní pral a krotil ji a teď tohle může použít i u hondy... a já mu to přeju třeba to dá něco k dobru i karlovy. jinak gratulace. ať už krouží nebo ne, historie se neptá na to jak se k bodům dopracoval.
a super lůzrovy simoncellimu to škodolibě přeju

Janek (27) napsal 13.06.2011 v 08:13

Venda napsal: "...Jinak GP nuda jak Brno. A když už to vypadalo, že se Sic dotáhne na Jorgeho a Colina tak to oba zahoděj a Colin si pro ten třetí flik už musel dokroužit... "
Tak to jsi dobrý fanda motcyklů . To, co předvedl Colin, bylo z říše snů a pro mě je to bezkonkurenční vítěz, i když nebyl první a další popadali. Tak těžký závod, pár dnů po úrazu, 13 šroubů, ... většina z nás by ještě ronila slzičky do polštáře a on se nerve do kombinézy, ... - bojovník z největších .

Prusa-#94 (90) napsal 13.06.2011 v 08:10

dvakrát po sobě jsem zhlídnul závody a dvakrát po sobě jsem u MotoGP usnul

Rado_ (567) napsal 13.06.2011 v 07:53

...navíc Kuba sedlá opravdovou plečku

jirka34 (194) napsal 13.06.2011 v 07:52

Oba kluci skvěle! Stačí se podívat na tabulky průběžného pořadí, v jaké společnosti figurují. Zvlášť bych to vyzdvihl u Kuby, tam je těch jezdců přece jen víc. Tím ale nijak nesnižuji skvělý Karlův výkon...

Rado_ (567) napsal 13.06.2011 v 07:40

Kryšpín > bohužel máš pravdu... nehledě na to, že takoví Barbera s Bautistou se do MGP vůbec nedostali díky penězům, jakpak by mohli




TOPlist