Předběžné hospodářské výsledky AMD Brno

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ChenziiR1 (158) napsal 03.03.2011 v 21:13

melicharik 20:53:primitivismus

riderhenry (2) napsal 03.03.2011 v 21:12

Vyhazujem penize z okna za lyze, tak budem i za motorky? Sorry, ale s touhle logikou se fakt neztotoznuju. Jestli je to ztratove, at zdrazi vstupne, snizi si platy, seskrtaji naklady, nebo at se na to vykaslou. Chodim tam rad, je to vzdycky zazitek, ma to svoje kouzlo oproti WSBK, i kdyz i to ma svoje, ale rozhodne nechci, aby to platil kazdy z dani!!!

ChenziiR1 (158) napsal 03.03.2011 v 21:10

mamba54:v kolik to běží?

2Vmoto (2) napsal 03.03.2011 v 21:08

Možná by nebylo od věci, kdyby se někdo z novinářú profesionálů vytvářející tento web na tento problém skutečně zaměřilo a zjistilo objektivně jak se to s uvedeným tématem doopravdy má. Článek pod kterým je tato diskuze je velmi tendenční a jednostranný. Souhlasím s tím že není na státu, aby dotoval soukromé podniky.

fourman (87) napsal 03.03.2011 v 21:05

Prosím vás, co je to za nesmysl!?!?! Pří výnosu 78 mil a počtu návštvníků 243000 vychází cena vstupenky 327 Kč!!! Kdo, prosím Vás koupil vstupenku za tuto cenu??? I kdyby 35000 mělo vstup zdarma, tak cena vstupenky by byla 390 Kč!!! A to nemluvím o tom, že parkovné je 100 za motorku a 150 za auto. Výnos z této akce je ve stovkách milionů...!!! Tento článek je jen další z mnoha na objednávku. Když to prodělává, ať to zavřou. Mě taky nikdo nedotuje podnikání. Dotace jsou špatné samy o sobě. Škoda, že se z toho stal dneska trend.

vakuz (947) napsal 03.03.2011 v 21:04

Kandelábr.Proč napadáš a nebo dáváš do souvislosti soukromé obchodní aktivity pana Abraháma ve formě podpory svého syna s financováním brněnského AMD? To spolu přece vůbec nesouvisí!! To,na co pan Abrahám dá či potažmo sežene své peníze je jenom a jenom jeho věc.To,že se rozhodl podporovat svého syna,protože na to má,je jenom jeho věc a je to navíc chválihodné,protože my ČEŠI můžeme fandit svému zástupci a já jsem za to velmi rád!! To,že tento stát je spravován bandou lumpů,kteří co můžou,to rozkradou a pak není na to,na co by mělo být je ten problém!Jestli stát není schopen zaplatit zalistovací poplatek je velká ostuda a navíc hloupost.Jak je vyčísleno výše,stát na tom neprodělá,když ho zaplatí!!Ba naopak,protože jestli se Brno nepojede,tak přijde hodně lidí o práci přímo na okruhu a i další obchodníci přijdou zkrátka a možná budou propouštět.A kam ti lidé půjdou?? No na podporu!! A kdo to zaplatí??Stát to zaplatí!! A kolik ho to bude stát za rok,když cca 300 lidí přijde o práci a nedostane DPH ze služeb a prodaného zboží ve spojitosti s velkou cenou BRNA?? 100-200 mil,možná více!Je třeba započíst i daně z příjmů!! Takže nejenom,že stát nevydělá,ale on sakra prodělá!! Takže čí je to problém?? Pana Abraháma rozhodně neeeeeee!!Jestli pan Kalousek a jeho banda na MF umí počítat,tak to velmi rádi zaplatí,protože když ne,tak dostanou mnohem méně a navíc mnohem více zaplatí!!

mamba54 (1340) napsal 03.03.2011 v 21:04

Mrkněte dnes večer na Události v regionech na ČT24. Bude tam K. Abraham.

PityGPX (949) napsal 03.03.2011 v 21:02

Pravda je taková, že všechny ostatní GP dotaci mají od států, a tam nikdo na internetu (ve světě, kde to je dotováno) nepíšou fanoušci že by si to okruh měl hradit sám, a že tamní vedení okruhů jsou vyděračové atd. A přitom třeba takový sachsenring, není stát kt. by žil motocyklama a nemají tam jezdce kt. by jim vyhrávali tituly a závody jako španělé, italové a nebo američané. A přesto jim na to stát dává peníze a to má německo i formule 1 atd..! :) Pravda, ve F1 jim němci dělají reklamu a dá se říci, že F1 je u nich jeden z top sportů, když tam mají schumacher,a vettla kt. bojují o titul v královně motorsportu.

josef58 (870) napsal 03.03.2011 v 21:02-1

-zalistovací poplatek za motogp 2010 asi 70 mega toje 2x tolik co za rok 2009. A teď zastánci EPZky? není chamtivec nenažráný? Prý né, páč si vzal velmi bohatou ženu a nedělá to pro peníze
Pro srovnání-další 4 podniky MS přes 10 mega zalist. poplatky. To je 4x7= 28x EPZka opravdový lidumil

stonemen (8) napsal 03.03.2011 v 21:00

Pan Akro a pan Kandelábr , chtěl bych vidět, kdo si tady v téhle republice vezme na triko pořádání MGP Most? Nebo snad Česká pojišťovna, která nebyla ani schopná zasponzorovat ježdění L.Peška v Moto2? Zájemců bude jistě dost, ale rozhodně nebudou z České republiky.

Franky (155) napsal 03.03.2011 v 20:56

Také se rád svezu po okruhu. Co se týče obou českých-jsou jednoznačně v okolí nejdražší.
Pokud je něco širokodaleko nejdražší musí to mít nevyšší výdělky. Pokud nemá má někde "černou díru"!
Stačí se podívat do představenstva Mas.okruhu a máte jasno-soudruzi!
Jasně, že se jedná o hru s čísly za účelem vydírání!
Mimochodem pokud je mi známo M.O. je dotován. Už v roce 2008 byla snaha dostat z kapes daňových poplatníků o 1/4 miliardy více.
Takže Abajovi sen. by se líbila rovnice = DOTACE + 75 mil..
Kolik, že stála nedávná stavba Slovakia ringu...?!

Provozovat okruh a současně dávat na roveň marži distributora léčiv (od 1000%) nemůže dobře skončit!

melicharik (0) napsal 03.03.2011 v 20:53

To že je automotodrom soukromá firma je sice pravda,ale závody přitáhnou fanoušky,kteří díky nákupům u nás,nasypou do státní kasy taky peníze.A mezi náma,když má stát 20 mil.kč na návštěvu kostelové krysy Benedikta 16,mohl by taky trošku kápnout do motorsportu.

Zbynek750 (32) napsal 03.03.2011 v 20:35

klasická logika, člověk vidí nejdál do své kapsy, ale odkud se ty peníze berou, to už by musel přemýšlet - a to bolí, že. Každopádně Kalousek nedá ani korunu a seriál se příští rok jede někde jinde. Říkám od začátku, že není odpovědný hospodář, ale že pracuje pro mafii. Lidi mu to úspěšně žerou.

Kandelábr (104) napsal 03.03.2011 v 20:25

Možná se můj názor nebude někomu líbit, ale jediný vyděrač je tady pan Abrahám senior. Je zajímavé jak hrozně jeho finanční skupina prodělává na okruhu, ale přitom je schopen koupit pro synka Káju špičkový speciál Moto GP. Nedělám si iluze o našich vládcích, ale nedělám si je ani o panu Abrahámovi. Je soukromník, tak ať si svoje aktivity hradí z vlastní kapsy! Ono se ani vlastně nic moc nestane, nedělejme tragédii z něčeho co tragédií není. Prostě se příští rok žádná velká cena v Brně nepojede. V "okolí" je zájemců dost!

AKRO (-498) napsal 03.03.2011 v 20:23

Mamba54- Ty jsi přímo PŘEBORNÍK VE SKOKU NA ŠPEK! PŘESNĚ TAKOVÉ LIDI TIPU STÁDO, POTŘEBUJE I NAŠE VLÁDA!!! Nenapadlo tě, proč přesně chybí částka, o kterou SPZka odírá pořadatele!?

mamba54 (1340) napsal 03.03.2011 v 20:18

Ó, promluvil účetní specialista Akro. Fakta, tanečníku. Máš přesnější čísla!? Jen tu prosím zas neuváděj ten tvůj "slavný" výpočet: 232 000 div x 1000 kč( prům. cena vstupenky) Halelujáááá...!

mamba54 (1340) napsal 03.03.2011 v 20:10

Možná slyším trávu růst, ale není v něčím zájmu, když v reportáži v nejsledovanějších zprávách několikrát zazní: Velká cena Brna? Že by nebyli schopni uvést správný název Velká cena České republiky? Nebo jde někomu o to, vzbudit ve veřejnosti pocit, že jde stejně " jen o nějakou regionální" akci, tak ať si to tam v tom Brně vyřeší sami a neotravujou?

AKRO (-498) napsal 03.03.2011 v 20:10

Mamba 54 - Jediné co je k tomu možné říci, je to, že na Automotodromu nelze prodělat! Tyhle čísla mají tak možná pro finančák a vládu, aby přidala!!! Jinak, když je to tak nevýhodné, klidně to mohou pustit, on si to někdo rád vezme!

pe3ček (0) napsal 03.03.2011 v 20:10

souhlasim s bikerem xx ma pravdu neni duvod dotovat soukrome akce . Tezko se to rika ale je to tak. Taky jezdim na VC ale je to tak no. a navic tolik let to je minusovy podnik a najednou mu to vadi. My tady s tim nic nenadelame.

Pedrosso (9) napsal 03.03.2011 v 20:09

není lobby, nejsou dotace... když se chce, tak si všichni kupujeme novou lékárničku...

81Tomm (65) napsal 03.03.2011 v 20:06

miciangora (1) napsal 03.03.2011 v 20:02

kurna jestli zvednou to dph tak nejenze by tu gp meli cvaknout, ale i tem par cechum co tam dojedou dat listky.jenze v tomto state nema motosport zadnou extra podporu ani ze strany motorkaru natoz tak statu...

ChenziiR1 (158) napsal 03.03.2011 v 20:00

Tak Kalous se už asi dost a dost napakoval na tancích,padácích a ostatním a nebo cítí,že z tohodle mu za nehtama nezůstane...

PacienT.cz (687) napsal 03.03.2011 v 19:59

Já myslím, že by to chtělo pořádnou medializaci a donutit je aby na to ty peníze našli. Anebo si bude muset pan Abrahám najít více přátel z koaličních stran, aby mu to pomohli "prolobovat"...

rumlos (23) napsal 03.03.2011 v 19:55

Nevím jestli mám brečet nebo zvracet, doufám že kalouska někdo zastřelí...

PacienT.cz (687) napsal 03.03.2011 v 19:54

Já myslím, že když mohl stát pustit do fiaska MS v klasickém lyžování 1,5 miliardy a ještě teď chtít, aby stát doplatil 110 mega dluhů, které tam ještě visí, tak proč by nemohl AMD Brno chtít 70 ?!? A není to jednorázovka, ale každoročně pořádaná akce. Jsem liberál a dotování soukromých firem nějak nepodporuju, ale tady nejde o pana Abraháma, ale o motocyklový sport v ČR. Pokud se to vezme za správný konec, tak si myslím, že by tu podporu státu získat mohl.

matrixbiker (457) napsal 03.03.2011 v 19:53

Je to ostuda.. Zajímavé je že ministr sportu peníze prý dá a Kalousek že nedá, tak by se tam pánové měli dohodnout.

1100Virago (3089) napsal 03.03.2011 v 19:52

Znamená to, že ostatní podniky jsou výnosné? Jak je to se superbajky? Je zajímavé, že ty se dokáží i s relativně malou návštěvností zaplatit. Nejspíš to bude tím, že je nepořádá nenažraná Dorna.

miciangora (1) napsal 03.03.2011 v 19:52

Tak se s gp muzem rozloucit tet rikal kalousek v tv ze kdyby ho zastrelili a peklo zamrzlo tak na to neda ani petnik...k...a jedna zebracka

markyzxx (20) napsal 03.03.2011 v 19:40

Další věci je podpora motocykloveho sportu v našich médiích, reknete, který sponzor by to byl ochoten financovat, když nebude temer nikde videt... V české televizi ve sportovnich zpravach informují o všech možných sportech, ale na motorky dost často ani nevzpomenou byť některý z našich kluků zajede výborně.




TOPlist