Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Úbytek vzorku je cca 1,2mm / 1000km, při delších rovných jízdách rychle mizí vzorek. . Pneu dobře drží v zatáčkách, nestalo se mi, že by mi podklouzla. Není vhodná na kluzké povrchy - tráva, písek, mokrý asfalt - docela dost kolouže, ale to je jen o zvkyu. Nechá se poklopit prakticky až na hranu, je to zde jen omezeno kvalitami jezdce a jeho pudem sebezáchovy..
Plusy
-
Mínusy
-
Hodnocení
Koupeno jako
Nová
Nákupní cena
2850
Nejčastěji nahuštěno na
2.1
Nejčastější použití
Silnice
Použito na
Zadek
Rychlost sjíždění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Sjetá po vyřazení
Bez vzorku
Rychlost zahřátí (km)
3
Stabilita při brzdění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Celková stabilita
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stabilita při zrychlení
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stav vzorku při koupi %
100
Stabilita v zatáčkách
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Styl jízdy
Běžný provoz do 130 km/h / Polňačky i asfalt
Většina jízd se spolujezdcem
Ano
Výdrž km
5000
Celková známka
2
Informace o zboží
Výrobce
Pirelli
Kategorie
Silnice
Šířka pneumatiky (mm)
150
Průměr ráfku v palcích
17
Poměr výška / šířka v %
60
Rychlostní index (SI)
H (210)
Duše
TT
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Dobrý grip a odezva, ale slabá km výdrž a silné tendence ke kmitání řídítek, zejména při brzdení. Toto se objevuje u většiny strojů, není to jen mlj p...