Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
CBR 600F2, skoro výhradně okruh, když nepočítám přemisťování se na něj. předek 2.1 zadek 1.9 za tepla
Plusy
drží jaxvině, blbuvzdorná na nastavení podvozku, sjíždí se pomalu, vodpustí lecos, třeba i vyčvachtaný silentbloky rozety a akceleraci z náklonu na stupačče
Mínusy
určitě existuje lepší, ale tu sem neměl nazutou
Hodnocení
Koupeno jako
Nová
Nákupní cena
0
Nejčastěji nahuštěno na
1.9
Nejčastější použití
Okruh
Použito na
Zadek
Rychlost sjíždění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Sjetá po vyřazení
1,6mm
Rychlost zahřátí (km)
5
Stabilita při brzdění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Celková stabilita
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stabilita při zrychlení
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stav vzorku při koupi %
100
Stabilita v zatáčkách
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Styl jízdy
Většinou okruh, přesuny po silnici / Většinou crossová trať
Většina jízd se spolujezdcem
Ne
Výdrž km
0
Celková známka
1
Informace o zboží
Výrobce
Dunlop
Kategorie
Silnice
Šířka pneumatiky (mm)
160
Průměr ráfku v palcích
17
Poměr výška / šířka v %
70
Rychlostní index (SI)
H (210)
Duše
TL
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Výborná na voděrychlost sjíždění, ve srovnání s Roadsmartem velice pomalé zahřívání, v hlubokém náklonu se spolujezdcem klouže, nicméně je to čitelné ...