Přesedlal jsem z Majesty 250 - hledal jsem něco silnějšího.
První dojmy - Mimo město paráda. Ve městě je to hraniční - skútr naštěstí není moc robustní, pořád je ve městě snadno ovladatelný i přes svoji vyšší váhu.
Motorku bych doporučil pro - Stabilní skútr, jen díky výkonu by do něj měli jít raději už vyježdění jezdci. Docela to láká za to zatáhnout.
Doplňky na motorce - Nosič kufru, kufr, otevírání sedadla na dálkové ovládání, cestovní plexi.
Recenze
Mám ho zatím chvilku, v tuto chvíli se zatím o nějaké bohaté zkušenosti nemohu podělit.
Jede se na něm dobře. Díky výkonu se začínám učit jezdit spíš klidně. S mojí předchozí Yamahou 250kou se na okresce muselo předjíždění trochu naplánovat. U Pažouta za to člověk vezme a ono to opravdu jede.
Designově se mi docela líbí - poměrně čisté linie.
Pod sedlem kufr pro dvě integrálky, ale je to nadoraz. V porovnání s Majesty místa méně.
Sedí se docela vysoko. Mám 180 cm a pokud sedím pohodlně, dosáhnu na zem tak akorát.
Přijde mi trochu tvrdý, obzvlášť na brněnských silnicích, ale ještě jsem nezkoumal nastavení tlumičů.
Je to model s ABS - zkoušel jsem brzdit na polňačce, abych věděl co od toho mohu čekat a nebyl překvapen a super.
---
Po roce provozu:
Wow, wow a ještě jednou wow!!! Jsem nadšenej. Absolutní orgáč. Tedy poznatky:
Pořídil jsem větší plexi, skútřík mi i topí ze středového sloupku, takže jezdím už v pohodě kolem 5 stupňů. A samozřejmě dobrý hadry...
Dál jsem pořídil nosič na kufr včetně přídavného kufru na dvě přilby, místa je tedy víc než dost. Trochu je opruz s odklápěním přídavného kufru abych mohl odklopit sedadlo, ale dá se to.
Pracuji v centru Brna, denně dojíždím z 15ti kilometrové vzdálenosti. Půlka cesty okresky, dálniční přivaděč. Druhá půlka hustý brněnský provoz. V hustém provozu jsem schopen bez problémů projíždět mezi stojícími kolonami (ovšem pokud to jede, zařadím se a jedu v koloně - jsem i řidič auta, takže nedělám blbiny). Provoz se dá, protože Satelis je v šasi, které je určeno pro motory od 125 až do 500 ccm. Tedy je to asi nejmenší pětikilo - což mi samozřejmě vyhovuje.
Co se týká výkonu - zatáhnu za plyn a ono to jede. Rovinky tak max 150-160 km/hod. Ale tohle už si moc neužívám, to už se trochu bojím... Přeci jen je to jen pojízdné křeslo.
Takže sečteno a podtrženo - skvělý stroj, pohodlná jízda, umí to jít za plynem když je potřeba. I v sériovém výfuku to má docela slušný hluboký bublavý zvuk... Nadšení z brzd - při brzdění přední brzdou si to automaticky dobrzďuje i zadní.
Nejsem "kochací" víkendovej typ - jezdím od pondělí do pátku a o víkendu jsem rád, že nemusím řídit...
Ahoj, dlouhý roky jsem automobilovej "pežoťák" a krátkou dobu si dokonce plním sen a prodávám nový. Motorky jsem jezdil Jawy, potom Yamahy (enduro), pak na pár let utrum (sem tam babetta). Teď reálně uvažuju o návratu do sedla, ale chci ctít značku a pohodlí. Nepotřebuju jezdit jako hovado Můžu tě požádat o kontakt? kvapil.jiri.84@gmail.com
Dobrá volba
Pěkný, silný, at' jezdí ku tvé spokojenosti.