PROFIL MOTORKY

Honda VF 1100 C (1986)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MaxMI16
Vloženo 17.4.2015
Aktualizováno 20.4.2018
Zobrazeno 2 136x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 11.06.2015, Uskutečněno: 11.06.2015, Stav tachometru: 22800 km, Zhlédnuto: 33x


Jak to vlastně začít ??? Asi tím že se na MAGNA fóru začal Bedřich (VF1100C) dotazovat zda na tuhle akci někdo jede. Ano jistě všude visely reklamní bannery i na Pražských moto výstavách jsem zahlédl poutač ale jak to tak bývá vždy je dost času zjišťovat co je za tím takže Bedřich mě k tomu nakopl. Zjistil jsem že start mám 35 km za barákem no tak proč ne. Asi týden jsem váhal na jakémže motocyklu to absolvuju ale nakonec zvítězil rozum (naštěstí) a zvolil jsem HONDU. Na péráku bych to jako dal taky ale byl bych sakra rozlámanej. Pořadatel dal tu možnost si při registraci zvolit jestli chci s někým startovat-již registrovaný Béďa byl jasná volba. Jaké překvapení však nastalo když se registroval i Corky (VF750C) a dostal přidělený stejný startovní čas jako my a to 8:10 – paráda.
Přišel pátek před akcí a v cca 13:00 píše Béďa že je na místě ale už jen jako druhý (někdo z Olomouce přijel už ve čtvrtek). V 14:00 odrážím od fabriky směrem k domovu. Tam jsem si chvilku orazil pak skočil do kraťásků nasadil džízku a kokos a jel se podívat do Přestavlk. Béďova Magna stála hned za vjezdem. Zaparkoval jsem vedle a nahlídl do velkého stanu na konci hřiště kde bylo pár nudících se domorodců neboť pivo či cokoli jiného se zde netočilo – prý měli špatná narážedla (výmluva nebo čirý ameterizmus). Skočil jsem tedy hned vedle areálu kde byl krámek BIKER STYLE i s občerstvením – tady by to šlo. Vrátil jsem se do areálu kde zrovna Béďa zpovídal pořadatele kde je ten chlápek co si dovolil zaparkovat hned vedle. Pořadatel s kamennou tváří povídá – stojí za Tebou. A tak jsme si z Béďou pohnětli pravicemi okoukli navzájem mašiny a přesunuli se klábosit do již zmíněného BIKER STYLE shopu. Já dával pito Béďa ostřejší verzi kecali jsme (vyčistil mi žrádlo že tam nespím) když v tom rachot a VF750c na ulici. Zamávali jsme si a Corky si jel postavit stan atd. Zdržel se tam celkem dlouho takže když přišel už jsem se chystal k odjezdu domů tak jsme se jen pozdravily a já se jel domů zbalit. No moc jsem toho nepobral. Do válečku se vešel spacák a deka, do chlastáku půllitrovka minerálky, rolky kraťasy a tričko a do originál zavazadlového prostoru za sedačkou se vešli rukavice.
V den závodu jsem vstával do prosluněného dne a do Přestavlk dorazil dle instrukcí asi ¾ hodiny před startem. Dostal jsem startovní číslo 12 a mapu kudy se pojede – pro mě průšvih. Místo dle mnou očekávaných Jeseníků se pojede po Vysočině po silnicích které z 85% znám a dokonce přes městečko kde bydlím :o( Přesně v 8:10 startujeme a jako první míříme na benzinku aby Béďa dotankoval a měli jsme tak všichni plnou. Jelikož to znám tak to celý vedu a jako vůdce smečky nejsem nic moc. Jedu takový vlažnější tempo takže jsme předjížděni. Když předjíždím tak jenom v místě kde to dáme všichni 3 zaráz. Dáváme první průjezdný bod, cestu ke druhému bodu silničáři spravovali emulzí a kamenem :o( potom kluky vedu jako bonus přes krásné Litomyšlské náměstí které není v itineráři. Následuje velmi rychlý přesun po víceméně rovině do Poličky a dále pak do Bělé nad Svitavou tady jedu trochu nejistě neboť to tu neznám a na 100% se chytám zase v Bystrém (do těchto silniček teď budu jezdit výletovat abych doplnil mezery) následuje dle mne nejkrásnější pasáž z Jimramova do Nového Města na Moravě. Široká silnice, samá přehledná zatáčka, suprový afalt a minimální provoz – tudy jezdím často a rád. Na mém tempu vedoucího muže skupiny to bylo hned znát. Kam jsem to však pustil tam si to dali kluci schutí taky takže se jim to určitě líbylo ( Béďa dokonce sjel zbabělé proužky). Následoval úsek do Svratky kde bydlím na kterém jsou hezké výhledy ale jakožto domorodci mě to tak nepřišlo. Pozval jsem kluky k sobě na kafíčko, Béďa dal cígo a u pumpy jsme natankovali. Dále pak do Přibyslavi, Polné a Ostrovu nad Oslavou. Jelikož jsem to jel po paměti kdy jsem nekoukal do itineráře tak úsek Polná Ostrov jsem vzal cestou nejrychlejší nikoli plánovanou. Za Ostrovem v posledním ůseku jsem si taky nebyl jistý v kramflecích a tak to vzal Corky podle navigace. Ve zvoli odfrézovaná vozovka až na macadam mě donutila jet po chodníku. No a pak už jsme přijeli do Bystřice nad Pernštejnem odkud do cílového bodu první etapy (autokemp “Na kopci”) ke kterému se dostáváme klikatou cestou do údolí (tady se jezdily I závody do vrchu).
Parkujeme, necháváme si dát razítko do jízdního výkazu a nejen k mé nelibosti zjišťujeme že těch dalších 250km se jede po té samé trase jen obráceně. Škoda že organizátoři nevyužily potenciál zdejší krajiny kde se dala jet hóóóódně zajímavá druhá etapa. Sedáme do hospůdky kde máme zajištěn oběd. Zjišťujeme že se servíruje vlažný vepřový guláš s 3mi knedlíky který chuťově odpovídá školní jídelně :o( pití si každý musel zacvakat sám. Záhy se vše vysvětluje – kemp je komplet Holandský kdy česky tu mluví jen jedna servírka. Kopneme tam pito a radši jedeme neboť moc se nám tu nelíbylo. Z Béďou si na pár km vyměníme mašiny kdy ačkoli máme stejný stroj se na každé díky rozdílným řidítkám jezdí jinak a každý má naučený to svý. V Bystřici tankujeme a k tankování káva zdarma - proč ne. Poté se střídáme s Corkym ve vedení skupiny až do cíle. Béďa si přijel odpočnout a tak o vedení nestál. Musím říct že za Corkym se jezdí náramně - jede plynule svižně a předvídatelně. V cíly si zapsali čas příjezdu a zkontrolovali razítka – stav tachometru nikoho nezajímal ??? já 506 Béďa 514 a Corky 484 a to jsme jeli furt spolu !!!
Zaparkovali jsme, převlíkly se a hurá doplňovat tekutiny a zahánět hlad(z chlastáku jsem se napil až těsně před cílem). Pivo už konečně teklo z grilu voněly klobásy, hamburgery, krkovička a v bedně se prý motala kýta (tu jsem osobně neviděl). Tak pivko stíhalo pivko prokládajíce to hamburgery a kořkou. K tomu nám nejprve hrála country kapela Vlčáci následoval metalový dívčí nářez v podobě K2 a ukončovali to zajímavě hrající The Psychonauts. Mezi K2 a The Psychonauts pořadatel vyhlásil výsledky kdy se z orientační jízdy stal závod rychlostní protože rozhodoval pouze čas. Mě to zas tak nevadilo, jeli jsme jako MAGNARIDERS a jako tým jsme si to užily. Na druhou stranu pokud je někdo soutěživý a chtěl jet na výsledek díky absenci rozpravy před samotným závodem vlastně nevěděl na co se soustředit – tohle pořadatel nezvládl. Zato jsme dostali pamětní odznaky a ty jsou luxusní.
Ráno jsem se probudil pohozený na fotbalovém hřišti a v kušně jak v krematoriu. Vykonal jsem potřeby - hajzl mísa umístěná tak že se do kabinky nedali zavřít dveře mě pobavila. Rozloučil sem se s klukama a mazal k domovu neboť jsem neprozřetelně cosi slíbil. V tom fofru jsem si ráno zapomněl objednat opravdu hezké tričko připomínající tuto akci – naštěstí jsem to vyřešil po e-mailu.
Závěrem si dovolím v bodech sepsat co se povedlo a co se nepovedlo a jak to eventuálně zlepšit + pár doporučení. Předem taky je třeba napsat že to byl první „zkušební“ ročník a je třeba si vážit každýho kdo se snaží něco uspořádat.
NEPOVEDLO SE
1. V PÁ byl povolen nájezd od 15:00 ale chybělo občerstvení - to bylo „až“ za rohem
2. Registrace měla takový volný průběh - ta fungovala pořádně až v SO
3. Nebyla sepsána či vyřčena pravidla – chyběla rozprava před závodem
4. Trasu tam a zpět nebrat -chce to okruh (ten je slibován od příštího ročníku)
5. Hlídací agentura hlídala „nic“ v PÁ od cca 15:00 ale v neděli ráno za svítání kdy ještě bylo co hlídat už tam nikdo nebyl.
POVEDLO SE
1. Celá akce jako celek – jen tak dál
2. Luxusní pamětní odznaky – to sem fakt čuměl
3. Opravdu hezká trička s motivem 500 – kdo neobjednal zaváhal
4. Areál nachystaný na mnohonásobně vyšší účast – jen bych zvážil TOI TOI ky
5. Chutné jídlo, ceny adekvátní – při vyšší účasti bude problém s čekací dobou
6. Dobrý výběr kapel – příště klidně zas
7. Nevím kde a u koho ale počasí objednaný nejlepší možný :o)
DOPORUČIL BYCH
1. Možnost v internetové registraci si zvolit koupi trička či jiného suvenýru ihned ho i se startovným zaplatit no a při fyzické registraci na místě si to už jen vyzvednout
2. Neorganizovat skupinový oběd ale radši udělat polovinu závodu někde ve větším městě na náměstí kde je vícero hospod a každý ať si vybere sám dle vlastní chuti
3. Výsledky nehodnotit pouze podle času ale i dle jiných kritérií – možností je spousta
4. Hezké by bylo nevědět celou trasu dopředu ale na každém nebo třeba každém druhém stanovišti dostat další průjezný bod či body
Pro ty co nebyli příště určitě přijeďte stálo to za to a Já s příští účastí neváhám. Max

P.S. fotek moc nemám neboť za jízdy nefotím a když stojíme tak jsou fotky furt stejný

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kotleta (2) napsal 14.06.2015 v 20:24

zasloužíte pochvalu od Magnariders

owenovic (12) napsal 11.06.2015 v 18:14

Pěkně se to četlo A pěkně strávený den v sedle


Nejnovější záznamy v deníku
  • Když Tě sejmou - díl třetí - nemocnice NMnM

    Kapitola třetí – špitál Nové Město na Moravě Tahle a další kapitoly už budou relativně krátké, neboť vše se v dobré začalo obracet. V Hradci mne vybavily propouštěcí zprávou, já si sbalil těch pár věcí co jsem tam měl (

    Typ: Havárie
    Vloženo: 26.12.2018
    Uskutečněno: 24.09.2015
    Tachometr: 23539km
    Komentářů: 1x
  • Když Tě sejmou - díl druhý - ŠPITÁL

    Kapitola druhá špitál Předem se omlouvám ale bude docela dlouhá No tak si tak frčím sanitou kdy nemůžu mluvit - jsem příliš unaven kdy počítám zatáčky do NMnM a nedávají my smysl. Po příjezdu na příjem dostávám d

    Typ: Havárie
    Vloženo: 18.05.2018
    Uskutečněno: 28.08.2015
    Tachometr: 23539km
  • Když Tě sejmou - díl první - NEHODA

    Tohle z motorkářú nikdo neplánuje a přesto to občas přijde. Nemyslím si že jsem na svých „veterán“ strojích nějaký střelec. Snažím se předvídat atp. a stejně mi to bylo pendrek platný. Vyslechněte tedy můj příběh s mými

    Typ: Havárie
    Vloženo: 08.05.2016
    Uskutečněno: 28.08.2015
    Tachometr: 23539km
    Komentářů: 6x


TOPlist