PROFIL MOTORKY

Honda PCX 125 (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jurko
Vloženo 10.4.2015
Aktualizováno 16.8.2017
Zobrazeno 2 081x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda PCX... úžasný krásný skůtr s výborným ovládáním, výkonem a minimální spotřebou

Více fotografii

První dojmy - Motorka mi dokonale sedla, skvěle ovladatelná, dobře se na ní sedí, ovládací prvky i palubovka výborné, krásně to svítí co více dodat?... po prvních kilometrech maximální nadšení 8-)

Doplňky na motorce - Reflexní pásky na ráfky, origo vyšší plexi a kufr 29 litrů:
Vyšší plexi: Jelikož skůtra využívám i na delší pojížďky a cestování, tak jsem šel do vyššího štítu... origo je sice nejdražší, ale všechny ty alternativy od Givi atd. mně přišli hnusné a naprosto se nehodící na styl pcx. Pravdou je že teď mně "hučí do přilby", ale dá se to snést, navíc jezdím stále s otevřenou přilbou takže nová přilba to ještě ztiší. A to je tak jediné mínus protože s vyšším plexi se vám skůtr zrychlí, máte lepší akceleraci i maximálku.. jednoduše už nebrzdíte horní polovinou těla... a také za deště vyšší plexi oceníte.
Jo a další plus je že skůtr se opticky zvětší a hned je to jiná "dospěláčtější" motorka
Zadní kufr: 29 litrů krásně stačí, cokoli většího už by byl nepoměr k motorce...
spolujezdec ocení opěrku zad. (neocení ji ale když najedete na hrb, dostane ranu do zad a já záhlavec ) Do tohoto origo kufru dostanete vložku zámku a tak odemykáte klíčem o skůtru. ke klíči si dejte svítící přívěšek... jinak v noci tu díru prostě netrefíte.

Recenze

Po francouzké 50tce a změně legeslativy jsem se začal rozkoukávat po nějaké té 125tce..
Po přečtení mnoha recenzí a také díky krásnému designu zvítězila Honda PCX.
Mám najeto zatím něco přes 600 km, takže větší recenze teprve přijde...
Do města jak stvořená, výborná manévrovatelnost, rozjezd i se start-stopem rychlý, auta si neškrtnou. Mimo město na dlouhých (nudných rovných) usecích dá něco přes kilo, ale nejvíce mě baví lehce kopečkové a zatáčkové cesty

___

Najeto přes 4 000 km... Jezdí to prostě úžasně... v partě máme více skůtrů, tak navzájem prohazujeme pcxko je nejobratnější, z křižovatek / zvedlých závor vylétám nedostižně první. Výborné je LED osvětlení, jasné, rychlé, přehledné i za slunného dne... jdu krásně vidět z dálky a když se přibližuju, hezky se to zlumí a neoslňuje... pěkný efekt.
Jízda ve dvou taktéž v pohodě, dokonce mně klesla spotřeba (nemůžu přece s drahou polovičkou jezdit jak prase ) Jen ještě lehce dolaďuju nastavení sklonu předního světlometu... přece jen když se zatíží zadek, světlo letí výš = oslňuju...
Jinak je krásný pocit po dlouhé projížďce vyložit spolujezdce a dát plný plyn Najednou máte pocit, že tam máte 300 ccm motor

___

Najeto cca 12 000 km ... a stále maximální spokojenost, žádné problémy, žádné neduhy. V 11tkm osazeny nové pneu Pirreli Diablo Scooter.
Po letošní dovolené v Řecku mám své PCX ještě radši.
Důvodem byla nemožnost zapujčit v oné zemi 125tku, tudíž jsem se tam musel spokojit s 2t 80cc Aprilií, která sice voněla nostalgií, ale tím výčet pozitiv končí. Ten krásný pocit se na druhý den po jinak skvělé dovolené projet na té své...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kasch
kasch napsal 13.03.16 v 15:24

Naprostý souhlas. Mám dotaz ...marně pátrám po šroubu na seřízení led světel. Na servise mi ho trochu(více snížil) protože jsem oslňoval i sám a teď mi to svítí kousek před kola )))))))))) to si můžu vzít čelovku. Poradíš mi kde ten seřizovací šroub najdu? Nejlíp foto ať vím co hledat

adalaf
adalaf napsal 10.04.15 v 15:34 10b.

znám mám tu samou.

Více komentářů



TOPlist