Skvělej stroj, oproti předchozímu gixxeru úplně jinej svět.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R1: důvod neuveden
Kawasaki ZX-10R Ninja: důvod neuveden
První dojmy - V první řadě jsem si musel zvyknout na obrácený řazení a způsob řazení s quickshifterem. Ale na lepší si člověk rychle zvyká ;) Každopádně ta motorka mi sedí jak prdel na hrnec ;)
Motorku bych doporučil pro - Pro okruhový jezdce.
Doplňky na motorce - Řídící jednotka bazzaz, přední tlumiče Andreani Öhlins, zadní Öhlins TTX, rychlořazení Cordona, výfuk RP tuning, krátký plyn Domino, přepákování PP tuning, řidítka WSBK, ukazatel zařazené rychlosti GiPRO, řetězovka 520,...
Recenze
Motorku jsem si koupil kvůli tomu, že jsem věděl, co kupuju. Tahle motorka vyhrávala závody Bridgestone bikers cupu, takže vím, že pomalý časy nejsou a nebudou chybou techniky, ale čistě a jen chybou v mým mozku.
Co se zkušeností týče, zatím jsem toho s ní moc nenajel, jen 2x25 minut Most. Ta motorka funguje úplně jinak, než už zmiňovaný Gixxero. Motor jede pořád, okamžitá odezva od plynový rukojeti na zadní kolo je samozřejmostí, když se ta motorka tak rychle rozjíždí, potřebuje taky dobrý brzdy. A ty tu nechybí. Za použití desek Brembo RC za studena moc nebrzdí, ale během chvíle zahřívání se dá úplně v pohodě brzdit jen ukazováčkem. Brzda se dá lehce a čitelně dávkovat. Oproti Sůze nebe a dudy. Ta nebrzdila ani jednim, ani dvěma, ani třemi prsty a při použití čtyř už se zase stavěla na předek. Strašně těžko se u toho odhadoval brzdnej účinek.
O podvozku se nemusim moc rozepisovat, předek Andreani Ohlins a zadek Ohlins TTX mluví za vše. Ta motorka jede prostě jak po kolejích, kam se podíváš, tam zatočí. Ta tam jsou tanečky na nerovnostech předevšim před nájezdem na mosteckou cílovku, to na Sůze byla spíš loterie. CeBRo ty nerovnosti přežehlí tak, že o nich prakticky ani nevim.
Jsem prostě nadšenej, jediný, co je na tý motorce špatně, jsem jen já sám :/