PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník syrka
Vloženo 18.3.2015
Aktualizováno 18.3.2015
Zobrazeno 1 555x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jednoduchá, vcelku lehká motorka s levným provozem. Na naučení dle mě asi ideální volba.

Motorka koupena od FIRMA:Tass Motocentrum (Chrudim I) - Motorky vypadají pěkně a dle recenzí ostatních kupujících je vše asi většinou v poho. Prodejce tam měl fofr, já kupoval svou první motorku a tak jsem byl trochu nejistý, ale na všem jsme se nakonec domluvili, takže za mě OK.

První dojmy - Motorka mi hned sedla do ruky a musím říct, že mě zatím nikde nenakopala ani nenechala. Jen je na mě trochu nižší (mám 186 cm), ale to se časem srovnalo.

Motorku bych doporučil pro - Myslím, že jako první větší stroj ideální volba

Doplňky na motorce - čelní malé plexi, padací rám - (naštěstí nevyužit-štěstí přeje připraveným), závažíčka, držák kufru + kufr shad, tankvak a brašny oxford, 12V zásuvka

Recenze

Na starý kolena (ročník 1964) jsem se rozhodnul, udělal si papíry a koupil tohle GS500. Za prvé proto, že je hojně doporučované jako dobrý stroj na začátek a navíc má 35 kw. To byl druhý důvod, protože jsem chtěl aby na ní jezdila i dcera.
Ze začátku mi přišlo, že je to raketa. Najel jsem na ní za dva roky 11 000, ale teď už bych chtěl někam dál.
Motor je vcelku OK, chce trochu víc točit - hlavně ve dvou. Klasické vibrace dvouválce nejsou nějak rušivé, mně se vcelku líbí. Podvozek je super, přijde mi, že se stroj ovládá velmi lehce a do zatáček padá skoro sám. Při jízdě s baťůžkem je podvozek trochu měkčí a při prudší vracečce nebo na nějakém hrbu si škrtne centrální stojan.
Po servisní stránce zatím v pohodě. Motorka byla dovoz z Itálie, takže po dovozu nový olej, filtr a brzdovka. Po 6 000 km jsem měnil zadní desky a řetěz - byl nesymetricky vytahanej. Loni zadní guma a baterka, takže normální spotřební díly. Spotřeba 3,8 - 4,5 litru.
Motorka je podle mě ideální na cestování po okreskách i na cesty do práce. Na dálnici to moc není - pohodlná tak do 110 - 120 km/hod. Já si tam přidal čelní plexi a pak, když se člověk za něj trochu srovná se dá i těch 140 vydržet.





Díky výkonu jen 35kw to při jízdě ve dvou a s plnou bagáží není žádný sprinter, ale byli jsme u salzburgských jezer, na okolních kopcích a Berchtesgadenu a všechno jsme zvládli. Tudíž za mě dobrá volba a budu se s ní těžko loučit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mrrazik
Mrrazik napsal 23.03.15 v 14:50

Pěkný stroj. S těmi starými koleny jsme na tom podobně, já je poprvé usadil před rokem na ER-5

JáraKawa
JáraKawa napsal 23.03.15 v 12:40

Krátká, ale výstižná recenze

Více komentářů



TOPlist