renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Hypermotard 1100/1100S (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DoktorARO
Vloženo 14.2.2015
Aktualizováno 31.1.2019
Zobrazeno 8 288x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6


Vloženo: 12.08.2015, Uskutečněno: 12.08.2015, Stav tachometru: 18000 km, Zhlédnuto: 26x


Tak se postupně poroučí do prdele vše co se dá. Myslím spotřebí věci. První je teď spojka. Projev - na 2ku klouzala, moto ztratilo trochu tah se mi zdá. Takže konzultace co s tím a nakonec od Poláška spojka EVR. Komplet na HPM, vnější koš a lamely. O cca 2tis levnější než origo Ducati a slibuje snad větší výdrž. Nevím. Práce jednoduchá, čistá, za hodinu hotovo v domácích podmínkách. Rovnou nástřik talíře, nové pružiny atd...

Dále se odporoučela řetězovka. Všechny díly doma, ale nechce se mi to samotnému měnit. Je komplet dojebaný excentr na dotahování řetězu na kole. Někdo tak klepal a klepal až to rozklepal, takže to chce nějak pořešit. V plánu změna převodu za 15/48 na 15/45 / origo /. Snad to pojede trochu více :)

Přitom exla žárovka - výměna taky nic moc, celý předek dolů.

V plánu přes zimu přední vidle, repase tlumiče řízení. Potom doufám moto jako nové.

Edit - takže při řetězovce došlo i na opravu excentrického nesmyslu zadního kola. Největší problém - sundat podložky kolem ložisek, potom to šlo. Měl jsem strach, že to celé nepůjde vytáhnout z kyvky, ale po rozevření to vypadlo samo. Takže obrousit plošky, trochu pospravit a vrátit zpět. Potom nová řetězovka. Změna poměru z 14/48 na 15/45, tak jsem zvědav. Mám strach, že to moc nepotáhne :) Ale s novou spojkou a řetězem, by to mohlo být vpoho. Celkový čas cca 8hodin práce, což na 2 doktory, kteří to nikdy nedělali vcelku dobré :)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
context (7) napsal 10.02.2016 v 16:56

pěkná práce, až na ten excentr, ale ten seženeš nový na parts depot, jak jsi měnil rozetu za menší nevím jestli ti to nebude škubat při vyšším rychl. stupni a menší rychlosti např. ve městě nebo při jízdě ve dvou, ale to jsou malé věci

DoktorARO (2) napsal 13.08.2015 v 11:05

dle gearingcommanderu je origo 15/45, koupil jsem to zalevno a mám to už dlouho, takže to tam dám. A uvidím. Ale ten sajgon co je místo eccentru, tak to je úlet. Zatím to dolujeme ven, ale komplet to je rozebrané a zatím se tomu moc nechce. Někdo dotahoval a dotahovala uplně to rozklepal ty plošky.

Petta (377) napsal 13.08.2015 v 09:45

15/45 není origoš, myslím, že 42 nebo 41, ale tipuju 42. těch 48, to musel bejt nářez, tedy..
dal bych 14/ a dozadu origo, ideální na cukatůru, zátah i maximálku.. ale uvidíš..


Nejnovější záznamy v deníku
  • Zima

    Takže přeš zimu se naskytlo pár zajímavých inovací. Předně konečně zahozen ten dlouhý výfuk 2-2 a výměna komplet se svody za Termignoni 2-1. V Belgii jsem našel týpka, který toužil po mém a já po jeho výfuku :) Takže vým

    Typ: Údržba
    Vloženo: 10.02.2016
    Uskutečněno: 10.02.2016
    Tachometr: 18000km


TOPlist