PROFIL MOTORKY

Sherco Trial 2.9 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jacob_M800
Vloženo 5.2.2015
Aktualizováno 7.11.2015
Zobrazeno 1 175x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Kolo s motůrkem Ideální stroj na blbnutí na místě, stačí jedna kláda a na hodinu je vystaráno...

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Gas Gas TXT 280: Byly už dost použité...jinak věřím, že asi i o trochu lepší.

První dojmy - Zatím ujeto pár metrů, ale je to kolo s motůrkem, hodný, nezáludný, bude s tim velká legrace. Bude výborná na fyzičku, když se na ní hopsám hodinu, sem dobitej víc než po tréninku.

Doplňky na motorce - Blastry na ruce, tedy spíš na ochranu páček.

Recenze

Už dlouho jsem po trialech šilhal, teď se naskytla možnost sice 10 let staré, ale s nepatrným nájezdem a velmi zachovalé. Vlastně prý jen ležela v garáži, neb se jezdilo na jiných věcech.
Věk je znát na polepech a plastech, ale nijak moc, je vidět, že nejezdila a vše je původní.

Znamená to vyměnit uplně všechny náplně, včetně oleje ve vidlých, brzdovou kapalinu, chladivo..., opravit nepatrné drobnosti, vyčistit vzducháč, malinko poštelovat ergonomii, asi nové obutí, promazat...ale to jsou drobnosti a cena tomu odpovídala.

Vzhledem ke 120ti mth na EXC300 jsem byl hooodně překvapenej tím, jak je na Shercu hodný motor, skoro až takovej traktůrek. Čekal jsem to, ale ne až tak moc. Dál mě překvapila váha, obratnost, nízké těžiště, ostrost brzd, to že řadička je kdesi vepředu, kam za ní musim jít nohou, uplně jiný chrakter odpružení, krátka oproto EXC je to všechno uplně jinak.
Trochu jako kdyby člověk jel na koloběžce

Po pár hodinách jízdy musím říct, že je úžasná ovladatelnost kola, motor mi připadá jak rozený 4T, nemá ostrost a charakter 2T. Dole má dost slušný zátah a nahoře je tupý, ale on není důvod točit...
Podvozek je dělaný na odskakování, nikoli filtrování nerovností jako u endur...umí kopnout, ale taky se umí krásně odrážet a usnadnit výskoky...
Sherco má kratší nakopávačku, tak se startuje hůř, než EXC300, umí kopnout, musí se získat grif a pořádně se do toho opřít...ale nic strašného.
Dokonale lehká spojka...a při střídání s EXC mi dělá problémy načasování při skoku, EXC 300 je v otáčkách okamžitě (2014 6days je v tom nějak ještě i oproti starším ročníkům lépe a je tam rychleji) a Sherco je notnou chvíli později, je to trochu nezvyk...

Super je balancování, dá se krásně naučit všechno to, co na EXC neumím protože nedosáhnu, neodšlápnu, bojím se...tady stačí plácek a ideálně kláda a je vystaráno na dlouhou dobu

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist