Malé shrnutí po dvou letech s touto kráskou.
Našel jsem velkou zálibu "zatím" v mém malém adventure cestování. Stačí si najít cíl a vyrazit. Není vůbec nutné řešit kudy. Dálnice, silnice, nezpevněná cesta, les ...motorka zvládá obstojně všechny kategorie. A v tom jsem se přesně i já našel. Nemít moc omezení, kam a kdy vyrazit. Jen mi opět dokázala, že její potenciál je opravdu obrovský. Váha mi vadí opravdu jen při manipulaci na místě, většinou v leže . Jinak jsem se prostě naučil, že to trialová motorka prostě není. Mít k dispozici vždy dostatek výkonu je návykové. Navštívili jsme pěknou řádku zajímavých míst v relativně malém okruhu od domova. Pomalu se začíná rádius zvětšovat, ale pořád mi tu leží velký seznam míst v nedalekém okolí.
Motorka šlapala jak hodinky. Což by se neobešlo bez řádné péče, kterou nám přikazuje pan manuál.
Během roku se objevila jen jediná věc, která mi zkazila náladu a to, že i letmo prohlédnutý chladič může být tak zanesen, že nestíhal dělat svou práci…holt další zkušenost.
Přibyly také nějaké nezbytné doplňky. Homologované koncovky výfuku, velký kryt motoru, neoprenové návleky na vidle i centrál, přídavná led světla, nosiče bagáže, centrální stojan, malé plexi, rozšíření patky bočního stojanu a kryt předního světla. Pro někoho kila navíc, pro mě pomocníci. Holt to co jsme shodili po výměně originálních koncovek výfuku, se nám tak nějak vrátilo. Plus mínus kilo na tak velkém stroji já neřeším. Pro mě je to můj dobrodruh se vším všudy.
Dřív jsem často pokukoval po jiných strojích, ať už z důvodu novějšího modelu, jiné motorizace (ostrá endura) nebo úplně jiné kategorie než zrovna mnou vlastněného stroje. Teď už druhým rokem nemám zájem. Není čím nahradit tohle veliké univerzální enduro.
Už dávno jsem přestal laikům i z řad motorkářů vysvětlovat, že to není kroska.
Přiloženo pár fotek z uplynulého roku. Natočilo se i něco málo videa, jenže mě to nebaví zpracovávat, takže možná zas někdy v dalším příspěvku při dlouhých zimních večerech.
Uvidíme, co nám přinesou další dny, co budu opět nutně potřebovat nebo kam nás cesty zavedou.
Vlastník | cong156 | |
---|---|---|
Vloženo | 13.1.2015 | |
Aktualizováno | 22.5.2019 | |
Zobrazeno | 3 376x |
Pnemuatiky na posledni fotce jsou mitac c17 a mc23. Kaslu na to, co kdo rika a doporucuje. Nejlepsi je vlastni zkusenost. A zaroven se to ukazalo jako dobra volba pro tvrdy a kamenity offroad. Silnicni presuny nejsou problem. Relativne vysoky kilometrovy najezd.
Ano, je to ta garaz, ze ktere je Libor odvarenej :)
Ted koukam na tu jednu fotku a myslim na to ze to byla nakonec tvoje perfektni garaz co mi na videu ukazoval Libor. To je mokry sen kazdeho motorkare. Tam to musi žít když se něco dělá
Draku pěkně si ji tuníš ! Spousta lidí nevymění koncovky a doplňky mají taky a jak správně píšeš - jsou to pomocníci, takže návrat hmotnosti v něčem co Ti pomůže, rozhodně nejsou kg navíc .
Motorka vypadá moc hezky a ta vaše garáž mě vždycky dostane - to snad ani není garáž, ale obývák pro motorky !.
Co tam teď máš za gumy? Myslím fotku číslo 13. Špunty vypadají hustě oasazené, né jako na mé S12 určené spíše pro lehké motky a takovéhle lokomotivy se se špunty pro lehké váhy hrají jinak - poddají se a pak to plave..