V době, kdy bylo Superenduro představeno, mě nikdy nenapadlo, že bych mohl někdy něco takového vlastnit. Byla to doba, kdy jsme proháněli skoro o metrák lehčí stroje v přírodě.
Před pořízením budily parametry respekt. Zejména váha a výška sedla. Po půjčení kamarádova SMR 990 mi blesklo hlavou, že za předpokladu, kdy bude stroj v pohybu, to nebude s vahou tak horké. Výška sedla... no to je šou do dnes . S tímto hendikepem jsem do toho šel a jezdit se s tím prostě dá. Měřím 173cm. Jelikož skoro celý život sportuji, zvedání stroje ze země mi neděla vůbec žádný problém.
Za rok jsem si vyzkoušel tři základní druhy pneumatik.. silniční, enduro, crossové. Po každé se motorka promění k obrazu mému a je neuvěřitelné, že jeden stroj dokáže obsáhnout tak širokou škálu ježdění. Chvíli supermoto ( hůře brzdící), na enduro pneu se dá výletovat a nejste limitováni žádným druhem cesty a na crossových se ze SERka stane bestie do nástrah matky přírody nebo motokrosové tratě. Samozřejmě speciály z každé kategorie budou v dané kategorii lepší .
Miluju jí. Díky ní je zase slovo SEZÓNA smazáno. Neřeším měsíc v kalendáři nebo počasí. Jde jen o to, jestli se mi chce nebo nechce jít jezdit. Vezme mě na celý den na výlet i na hodinové enduro vyskákání ve všední den. Z domu jen tak nepůjde!
Vlastník | cong156 | |
---|---|---|
Vloženo | 13.1.2015 | |
Aktualizováno | 22.5.2019 | |
Zobrazeno | 3 376x |
Video pěkný, je vidět že se toho nebojíš
Nějak mi uniklo že máš SE . Teď už chápu i těch 200 kg o kterých jsme si psali. Pěkně popsaný, taky bych řekl že se tyhle mašiny hodně povedly . Asi se takovéhle už ani dělat nebudou... Krosové gumy jsem ještě nestihl vyzkoušet a kvůli plastice vazů v koleni je jen tak nevyzkouším.
SE jsem kdysi taky chtěl, ale pořád se držely hodně vysoko cenově. Chtěl jsem ji pak dát kapotáž a přiblížit se tak k Dakarskému vzhledu.. Nakonec přistála v garáži její sestra Adva .
Nejlepsi stroj a ve všem mas pravdu!