Slabina FJ s 16" kolem vepředu vyřešena, nový kotouče a čtyřpístky. Paráda
Vlastník | Bezmozek | |
---|---|---|
Vloženo | 26.8.2005 | |
Aktualizováno | 13.5.2017 | |
Zobrazeno | 2 530x |
Vlastník | Bezmozek | |
---|---|---|
Vloženo | 26.8.2005 | |
Aktualizováno | 13.5.2017 | |
Zobrazeno | 2 530x |
Slabina FJ s 16" kolem vepředu vyřešena, nový kotouče a čtyřpístky. Paráda
Je tu ještě někdo komu pod plynem vypadává dvojka? Tak abyste věděli, do FJčka se dá nasypat převodovka z XJRa :-DD :-DD :-DD Trocha péče je třeba, ale až na výstupní hřídel jsou stejný
Typ: | Oprava |
---|---|
Vloženo: | 11.06.2020 |
Uskutečněno: | 11.06.2020 |
Zadní tlumič Showa z CBR 600 F4i, posun o několik generací kupředu, konečně to fakt tlumí. A k tomu záchyt reakce z litrovýho Fazera a kotouč z FJR 1300 pro radost a na parádu :-)
Typ: | Oprava |
---|---|
Vloženo: | 08.03.2019 |
Uskutečněno: | 08.03.2019 |
//www.2smoked.com/Yamaha_RD_%26_RZ_upgrades_-_Triumph_calipers.html
jinak to nissiny jsou, jen občas je na nich logo triumph který se mi nelíbilo tak šlo dolu.
Upravovat se nemusí vůbec nic, ale na OEM kotouče s vnitřním chlazením je nedávej, asi bys letěl přes řídítka. Sice se vejdou, ale jsou tak natěsno že by se to při brždění kouslo
jo a ještě jeden dotaz...musel jsi je nějak upravovat aby se daly použít?
prosím tě co to je za třmeny? ...připomíná mi to nějaké Nissiny...taky bych to chtěl pořešit , to brždění s origo brzdama není nic moc...díky.