renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa Velorex 16/350 (1967)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Nerezorex
Vloženo 5.9.2014
Aktualizováno 5.9.2014
Zobrazeno 2 295x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Ohýbání, svařování, broušení,...

Vloženo: 09.10.2014, Uskutečněno: 15.08.2013, Stav tachometru: 54617 km, Zhlédnuto: 103x


Tato část se zdála být jednoduchá. Avšak opak byl pravdou. Nejlehčí na všem snad bylo koupit přesné bezešvé trubky. Ohýbání a navaření na rám byla taková třešnička na dortu. Než jsem správně naohýbal trubky hodně jsem jich zničil, tak jsem radši tuto práci nechal udělat kolegovi z práce a práce se povedla dokonale. =D Otázka však nastala co dál ? Všechny podlahové trubky byly nové, ale stále chyběly vyrobit boční trubky na zadní část. Problém byl v tom, že jsem nedokázal vyrobit dva stejné kusy. S tím mi pomohl jeden velice ochotný pán z břeclavi. Který už měl 20 let zkušeností s velorexy, a výsledek stál za to. Nové dveře, boční trubky, pedály,... vše podle originálu a vše sedí jak má.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Pokračovní v renovaci

    Rám už je skoro hotov. Koupil se soustruh a začalo se točit =D Vše přesně na míru. Zadní pouzdra z černého silonu kvůli lepšímu mazání, svorníky z nerezi s válcovaným závitem, chlazení, osa chlazení, výpalky, kolena, výf

    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.05.2015
    Uskutečněno: 18.05.2015
  • Jak to vše začalo

    Už od 14 let mě fascinují motocykly značky Jawa a ČZ. Začínal jsem jako každý správný motorkář na pionýru, pak na ČZ 175/450 přes kyvačku 250,...Ale jednoho krásného dne to přišlo. Prostě jsem se zamiloval do tohoto stro

    Typ: Oprava
    Vloženo: 08.10.2014
    Uskutečněno: 01.10.2012
    Tachometr: 54km
    Komentářů: 1x


TOPlist