Tehdy sportovní, dnes naháč/cafe racer
První dojmy - Inspirace anglánama z 60tejch, včetně řazení napravo jednička nahoru. Grimeky brzděj jak víno. Na 50 koní to ale moc nejede, přece jenom má to skoro 40let
Motorku bych doporučil pro - pro všechny co u fotbalu maj na sobě modrej dres a milujou špagety
Doplňky na motorce - CEV blinkry, zrcátka, retro pneu
Recenze
Po Tornádu 900rs jsem zaparkoval do garáže i jeho předchůdce. Dvouhrnec 650 vzducháč, pětikvalt na pravou nohu a jednička nahoru. Koupeno bez zrcátek a blinkrů, ale vrčela. V Ducati Liberec - plná spokojenost - provedena repase a výměna zašlých dílů - laufy, linka kolem nadrže, rozeta, přešité sedlo, moderní pneu s retro vzhledem, montáž stylovejch blinkrů. Rám velmi dobrej, brzdy super - holt chlazená přední Grimeca. Vidle a zadní tlumiče dostačující. Motor má mít 50 koní, ale pocitově už nemá, ve 120 km/h na dálnici už sme v červeným poli. Ale tohle není dálniční křižník přece Výborný je nakopávání na pravý straně - to je teda ekvilibristika. Podle youtube se to má nakopávat ze stupaček, ale to jsem nikdy nedal. Naštěstí to má kouzelný čudlík a nemusím na hokejce skákat k posměchu kolemjdoucích. Ale zase musím přiznat, že za tepla chytá na první kopnutí. Díly kupodivu jsou, v Německu je ehop na starý benelky a tam je vše. Když si odmyslím o kolik konečný náklady převýšily nákupní cenu - ale to je u všech veteránů
- tak zážitky úžasný. Nejlepší se cejtí na okrskách a v zatáčkách, ve městě je to vzhledem k úzkejm řídítkům a posazu utrpení. Ještě by to chtělo doplnit do sbírky Seiku, ale to musím ještě teda moc moc šetřit...
Ta je
úžasný, jak motorka tak popis
SUPER
Nádhera
10b
Luxusní