Když mi pořád svítilo brzdové světlo, zjistil jsem, že se pístek přední brzdové pumpy nevrací až do krajní polohy.
Rozdělal jsem pumpu, vyčistil, uvnitř se zdálo vše v pořádku, kapalina ven netekla. Tak jsem to zase složil, vyzkoušel, chodila pěkně až do krajní polohy. Když jsem to asi po hodině odvzdušnil, začalo to dělat zase
Nezbylo mi nic jiného, než objednat opravnou sadu pro přední brzdovou pumpu. Ač jde hlavně o gumové manžety v ceně pár kaček, prodává se celý vnitřek (pružina, pístek, ségrovka, dvě gumičky a venkovní manžetka) jen origo Japan od Tour Maxu. Tato "sranda" vás vyjde (bez poštovného) od 860,- do asi 1600,- Kč (hádejte u koho? ).
Po doručení jsem porovnal nové gumičky s původním vnitřkem a staré manžety byly o poznání větší, takže drhly a pístek zůstával viset.
Teď již vše v pořádku a brzda chodí jak má Pokud to někdo bude měnit, nebo rozdělávat pumpu, doporučuji předem sundat brzdové třmeny, destičky ven a napumpovat do pístků kapalinu. Po složení pumpy zatlačit brzdové pístky co nejvíc do třmenů, vytlačíte do nádobky vzduch a zároveň dostanete do pumpy kapalinu, odvzdušnění je pak již hračka.
Vlastník | Mildaz | |
---|---|---|
Vloženo | 22.3.2014 | |
Aktualizováno | 16.6.2018 | |
Zobrazeno | 6 235x |
No ale já musel
Dobryyy
Do brzd bych nešel