Zkusím to pojmout trošku jako návod.
Červený konektor diagnostiky jsme se švagrem našli pod pravým bočním plastem. Měl červenou záslepku, která se tvářila, že drží na 3 pacičkách, ale nakonec držela jen na jedné více vzadu na konektoru. Takže dolů šla záslepka trošku na sílu. Celý konektor byl omotaný izolačkou a připevněný k jinému kabelu nebo konektoru, co byl po ruce. Takže jsme prvně sundali izolačku, porovnali tvary konektorů, a pak sundali záslepku. Na konektor jsme připojili bílý konektor od GIpra.
Pro jistotu jsme se rovnou uchýlili k naprogramování. Když by to nejelo, tak ať to celé nezaplastujeme a pak nejsme překvapení. Takže motorka šla na stojan pod zadním kolem, nakopli jsme ji na neutrál, a podle návodu jsme ukazatel naprogramovali. Je to jednoduché - vždy začal od jedničky nahoru blikat určitý rychlostní stupeň, a tak jsme jej zařadili a drželi motorku ve vyšších než volnoběžných otáčkách (já 3.000 ot./min.). Po 6ce zablikalo "o" a pak, když jsme klepali dolů, tak už ukazatel ukazoval to, co tam bylo zařazeno.
Vepředu jsme odšroubovali nádrž a přizvedli ji, abychom pod ní mohli táhnout kabel. Postupně jsme jej prostrkali dopředu, kolem hadiček a jiných kabelů, tak aby na kabelu pak neležela nádrž nebo aby ho nepřecvakla. Cestu tam nějakou jde najít, a určitě i nějakou lepší než jsme našli my. Pomocí plastových stahovacích pásek (3 ks byly v balení ukazatele) jsme kabel připevnili k jiným kabelům, aby držel a nikde nelítal. Nakonec jsme jej prostrčili řidítkama nahoru. A přilepili. Křivě.
Vzadu ještě kabelu dost zbývalo, takže zbytek mám vyvedený pod sedlo a páskou přichycený k čemu se dalo. Délka kabelu je větší asi o 30 cm. Nakonec už jen položit zpět nádrž a přišroubovat, přidělat boční plasty, nasadit sedlo, a sundat motorku ze stojanu tak, aby nespadla.
Jak to funguje v praxi teprv uvidím, dnes na to nebyla uplně teplota.
Velké díky mému švagrovi Krtkovi za asistenci.
-
Plast na pravé straně
-
Červený konektor diagnostiky
-
Krytka konektoru diagnostiky
-
Kabel vedený k přední vidlici
-
Přilepený ukazatel zařazené rychlosti GIpro
Děkuju Ti Faraday za vložení tohoto příspěvku! Zbavilo mě to respektu z instalace- a teď v sobotu jsem provedl stejný úkon na stejném zařízení. Všechno bylo, jak jsi napsal a zadokumentoval (u Gipra je sice český návod, ale jelikož je provedený internetovým překladačem, jsou v něm některé koniny, které zkreslují realitu. I když jsem celkem zručný kutil, pomohlo mi to a pak už jsem se celou první letošní vyjížďku kochal pohledem na údaj, jaký kvalt mám zařazený Tak dík a přeju Ti hodně pohodových kilásků se Sršněm pod sedlem. Jsem z opačné části číselné osy (vyjadřující věk), ale cítím to stejně - a co je to Hornet jsi hezky ve svém popisu vystihl
Ri