renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Babetta Stella 50 (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Babeťák007
Vloženo 20.2.2014
Aktualizováno 24.4.2014
Zobrazeno 6 612x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Moje první mašina ... Proběhla renovací k nepoznání Budu rád za všechny komentáře.

Více fotografii

První dojmy - Tak když jsem si jí kupoval od strejdy , tak to byl jeden velký šrot , ale motor, který chytá napoprvé , mě uchvátil a tak jsem přemluvil mámu :-) Dokonce mi v tom pomohl i táta , který mi s renovací také šileně pomohl ...

Recenze

Jak už jsem říkal , máma mi nechtěla dovolit nic nad 50 ccm . A tak jsem se začal dívat na Babetty . Jelikož jsem eště nezletilýa nemám ŘP tak nemůžu řídit na silnici , kam také nelezu! Zdržuju se max. na polních cestách ale ono to bohatě stačí ... U téhle motorky mi šíleně vadí malá kola ! Chápu že Stella byla vyrobena jako menší verze , ale kola která jsou pomalo menší než víko nádrže to už je asi moc . Jinak motorka jenom pro 1 osobu . zkoušely jsme na tom jet s kamarádem a rozjely jsme se jenom z kopce a jelikož se neměl o co zapřít ( nejsou tam stupačky pro spolujezdce ) tak tam lítal jako holub ... to se samozřejmě nedalo udržet a tak jsem na tom udělal první 2 škrávance o zem ... Nic se nám nestalo ale řekl jsem si že by to chtělo renovaci ... A to už bylo něco . Do babetty napadalo tolik kapesného , že bych za to měl už malou televizi do pokoje . Ale nelituju ,že jsem se do toho pouštěl . Co se týče laku zvolil jsem tmavě modrou , z níž se vyklubala celkem světlá , než ta co byla na obalu ale to vůbec nevadí . V zimě se stejně nedalo jezdit , a tak jsem si řekl že si jí rozmontuju . Na čemž má velikou zásluhu i můj táta , který mi v tom hodně pomohl . rozložili jsme ji , nalakovaly v garáži , a samozřejmě pořádně naleštily . První komplikace ve skládání nastaly asi po minutě , když jsme nevěděli jak chytit takové dvě packy na vidlici . Potom jsme na to samozřejmě hned přišly a Babetta byla asi po cca 2 měsících (každý den tak 2 hodinky ) složena . Měl jsem šílenou radost . Potom jsem si však všiml že jsme měli úplně špatnou elektriku ... je celkem vtipné když chcete sešlápnout brzdu , a najednou vám začne troubit klakson ... Hned jsem to vzal ke strejdovy , který mi asi za 1 hodinu natáhl kabely úplně odznova Je jasné že jsem koupil úplně nové kabely . Ty staré už byli tak zlikvidované že to ani nejde pospat ... Aby ne po cca 25 letech na dešti . Na co si absolutně nemůžu stěžovat tak to jsou brzdy . V životě jsem ani na kole nevěřil brzdám jeko na týhle malý stíhačce , která jede z mírného kopce po rovině 50 km \ h .Eště se mi na ní nic nezničilo je spolehlivá a nikdy mě nenechala na holičkách . Vždy když třeba dočel benzín , tak se tam našel kousek na odvoz domů ... Spotřeba je docela nepodstatná věc , a to proto , že jí vůbec nemusíte řešit . asi jen dvakrát se mi stalo že mi došel benzín a s toho jsem jednou nechal přes noc zaplý kohoutek . Takže vlastně moje vina ... Jinak na jednu nádrž jezdim tak měsíc a půl . Jak říkám , Stella prostě nežere . Jsem taky zkoušel sundat hadičku a jenom to rychlejc kapalo . Co mě dostalo tak to je ta pumpička ze zádu kdybych píchnul , tak bych to rychleji nafouknul pusou ale co asi tam není nadarmo . Další věc pneumatiky . Jsou popsány azbukou a jelikoš ruštinu nemáme . tak jediné co jsem pochopil je číslo modelu gumy . Ale taky drží . Ovšem až budu mít nešetřeno tak koupím nové . Jediné co musím vytknout je , že tam není ani kapka úložného prostoru . Já vím ... není kam ho nacpat ale mrzí mě to . Další co se mi stalo tak jedu a najednou mi praskne sedlo . prostě jsem si asi blbě sednul tak ruplo ... Chápu je to věkem . Určitě to není motorka na dlouhé trasy . Škoda , ale jsou tam i šílené ošklivosti . jeden plast by to vše schoval a bylo by to úplně jiné vozítko . Třeba řidítka vypadají jako šnečí oči ... prostě tohle se mi na ní nelíbí . Jinak po komletní renovaci , tedy skoro už jenom pneumatiky a asi nový tachometr , vypadá úplně jinak . Hodně lidí podceňuje i vypalování výfuku ale opravdu jde mnohem líp za plynem a jede krááásně . Určitě je taky důležité občas zkonstrolovat těsnění pod kolenem výfuku a motoru , jelikoš mě šíleně profukovalo . Ale máznul jsem tam tekuté , a je to cajk . Určitě s ní nedoporučuju jezdit do hlubšího terénu , za prvé dostává šílenou čočku motor , a za druhé je to prostě motorka s malýma kolama ... Každopádně mám radost a nejlépe samozřejmě jezdím v klidu na polní cestě a občas si vezmu nějáký ten hrb . ale tomu se nedá vyvarovat . Tuhle mašinu na 100% doporučuju na vyblbnutí všem , co mají rádi srandu, a nebo se chtělí naučit jezdit . Je to má první ,, Motorka '' a já jsem z ní eště pořád šťastný a ani náhodou jí njemám v úmyslu prodat . Jednou do budoucna samozřejmě plánuju silnější , ale zaím převládá ruský dvoutakt s dvoumi rychlostmi (samozřejmě v automatu ) . Mějte se , ať je mašina v cajku a já končim recenzi
Čus Čus

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tomáš134
Tomáš134 napsal 21.08.23 v 11:38

Tomáš134
Tomáš134 napsal 21.08.23 v 11:38

Tomáš134
Tomáš134 napsal 21.08.23 v 11:38 10b.

Kalimerro
Kalimerro napsal 07.08.14 v 13:02

Pěkná práce, velké plus za další reinkarnaci tohoto pekelného turboletu.

Babeťák007
Babeťák007 napsal 02.07.14 v 22:30

Každej říká něco jinýho :\ já osobně nemám ani řidičát takže to moc neřeším :D ale ja jsem si udělal ve photoshopu obrazek kartičky , vytisknul jsem jí doplnil a bylo to :) ( samozřejmě vyfocenou a upravenou z babetty 210 )

Více komentářů



TOPlist