Spolehlivý lehce upravený, nenáročný stroj, který sice neohromuje výkonem ani úplně nízkou spotřebou, ale to z něj nedělá úplné béčko.
První dojmy - První dojem byl celkem šílený - vůle předního kola jako od dvaceti pařezů po dubu, chrastění klikových ložisek, koroze podsedlových částí rámu a celkový dojem byl jako u každého šílence do veteránů a jaw: pojízdný šrot s potenciálem.
Recenze
První dojem byl podpořen první pomocí v podobě generálky motoru a převodovky, následovala kompletní výměna vodičů a revize elektroinstalace. Pak následovala repase zadní kyvky a tlumičů, ložisek a přední vidlice také. Zatím má původní lak a po výměně řetězové sady a obložení brzd není co vytknout. Oproti prvotním dojmům je ten nárůst výkonu citelný, ale přes veškerou snahu se nelze vyvarovat vlnění při rychlosti nad 110 km/h, ale podle všeho je to prostě vlastnost, což mě bylo jasné hned při pohledu na zadní kyvku, ale i tak je to proti kývačkovým kyvkám pokrok.
Ale celkově, vše šlo jen díky tomu, že jeden příbuzný mě pustil na soustruh a brácha pracoval na fréze, takže se díly vždycky nějak vymyslely, i když nebyly k dispozici origo, tak byla k dispozici originální dokumentace k údržbě z netu a podle rozměrů součásek nebyl problém spáchat vlastní repliky z vysokopevnostních slitin.
A čeká mě výroba polovodičového přerušovače blinkrů. Ten bimetalový si prostě dělá co chce a nedej bože, když motor zrovna nemá otáčky, to se blikání prostě nedá očekávat :/ A pak někdy do budoucna lak.
Krásná
A co takhle si nafotit vlastní fotky?
Fešanda Oceňuje se věrnost k české značce Deset bodu