moje první moto na papírech, s překrásnou kapotáží
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - jela jak prase, kroutila se a kouřila... to byla moje Jawa
Motorku bych doporučil pro - Pro nás, Pro všechny!!
Doplňky na motorce - tlumiče z 638, kulaté světlo, široká říditka, zkrácené výfuky a klín pod motorem, vzadu dvě kulatá červená světýlka alá R1 protože tu jsme všichni v té době "žrali", nezbytné odstranění krytu řetězu aby se tam ta 110 guma vlezla, co to udělá s jízdníma vlastnostma mě bylo uplně jedno. policie NO respekt :D
Recenze
Sehnat model 640 bylo finančně nemyslitelné a zde jsem měl "tak ňák" všechno najednou. Když mě kamarád dal tip, že je k mání okamžitě jsem vyrazil a nečekal, stála v garáži lehce padnutá na levý bok a očividně se na ní pár let nejelo.
Motor kouřil, vibroval neustále bylo nutné seřizovat předstih a o odchazejícím relátku dobíjení ani nemluvě. Rám se v zatáčkách kroutil a brzdy měli slábnoucí účinek.
Ale kdo by to k čertu řešil. Bylo mě 18. Vlastnil jsem čerstvý řidičák A neomezeně. Poznával jsem stejně zaměřené kamarády vlastnící již japonské motorky. A patřil nám svět!!
Cestoval jsem na lehko, s bagáží, sám, ve dvou, asfalt, polní cesty, lehčí terén. Jawa vždy jela a když né tak se opravila a zas jela. za těch cca 10let jsem byl pouze jednou nucen tlačit kvuli porouchanému zapalování.
Byla to první motorka na které jsem roztrhal zadní gumu. A všichni jsme z toho měli neuvěřitelnou radost.
Pěkná , gratuluji k pěkné České motorce. Deset bodu. Přejí spoustu krásných zážitků na silnicích v příštím roce. Prima sezonu 2014