PROFIL MOTORKY

Babetta 207 (1980)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kobylak
Vloženo 18.10.2013
Aktualizováno 18.10.2013
Zobrazeno 990x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Získána od mamky,po cca 20letech sprovozněna.Srdcovka.

Více fotografii

První dojmy - Trhání asfaltu se nekoná,brzdy BOI (brzdím i očima) ale spolehlivost,jednoduchost a spotřeba 1,8l na 100km mluví za vše.

Motorku bych doporučil pro - Tohle je mašina pro poskakování po vesnici/městě nebo pro šílence jako já co s ní cestujou přes půl republiky:-)

Doplňky na motorce - Zkrácený výfuk z B228,karburátor dellorto,nerezový stojan,hliníkový nosič a kufry vlastní výroby,kožené sedlo,levý kryt motoru vlastní výroby,upravené zadní tlumiče,cyklotachometr

Recenze

Mojí Helči jsem se ujal protože ležela u našich bez využití a tata jí kdysi opravoval tak až ji znepojízdnil.Po 20 letech vytažena z garáže a spojízdněna za 3hod práce a 1000kč investici.Najeto asi 300km bez větších potíží.
Přes zimu rozebrána do šroubku a udělána kompletní go.To už se nešetřilo a létali tisícovky a sprostý slova z garáže
Letos najeto 2000km,podívala se do Čech,prchal jsem na ní přes hranice z Rakouska,objela Pálavu,Dukovany,a sraz babettistů ve Vápenkách.
Krom jednoho defektu jsem s ní neměl problém.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
liberecak
liberecak napsal 01.06.14 v 18:27 10b.

Dal bych ti 11 kdyby to šlo za statečnost

Mitch55
Mitch55 napsal 24.10.13 v 19:38 10b.

Luxusní 207! Najeto máme letos stejně, dnes jsem pokořil 2000 km

Babettista
Babettista napsal 18.10.13 v 19:05

musím přidat své zkušenosti z otestováním tohoto kousku. Motor je dobře seřízen, na rovince se to i se mnou rozjelo na neuvěřitelných 45km/h a kdybych se přikrčil a měl o pár desítek kil míň, tak by to atakovalo i padesátku Na koženém sedle je radost posedět. Je originálně restaurované a umožňuje zvýšení denního nájezdu na 200-250km. Plechové trenýrky už nejsou třeba. Co dodat. Po letošním 2 tisíc km nájezdu nezbývá nic, než popřát dalších 28 tisíc km bez poruch do další GO motoru.

liborbanok
liborbanok napsal 18.10.13 v 11:15 10b.

klobouk dolů za to cestování

Více komentářů



TOPlist