Získána od mamky,po cca 20letech sprovozněna.Srdcovka.
První dojmy - Trhání asfaltu se nekoná,brzdy BOI (brzdím i očima) ale spolehlivost,jednoduchost a spotřeba 1,8l na 100km mluví za vše.
Motorku bych doporučil pro - Tohle je mašina pro poskakování po vesnici/městě nebo pro šílence jako já co s ní cestujou přes půl republiky:-)
Doplňky na motorce - Zkrácený výfuk z B228,karburátor dellorto,nerezový stojan,hliníkový nosič a kufry vlastní výroby,kožené sedlo,levý kryt motoru vlastní výroby,upravené zadní tlumiče,cyklotachometr
Recenze
Mojí Helči jsem se ujal protože ležela u našich bez využití a tata jí kdysi opravoval tak až ji znepojízdnil.Po 20 letech vytažena z garáže a spojízdněna za 3hod práce a 1000kč investici.Najeto asi 300km bez větších potíží.
Přes zimu rozebrána do šroubku a udělána kompletní go.To už se nešetřilo a létali tisícovky a sprostý slova z garáže
Letos najeto 2000km,podívala se do Čech,prchal jsem na ní přes hranice z Rakouska,objela Pálavu,Dukovany,a sraz babettistů ve Vápenkách.
Krom jednoho defektu jsem s ní neměl problém.
Dal bych ti 11 kdyby to šlo za statečnost
Luxusní 207! Najeto máme letos stejně, dnes jsem pokořil 2000 km
musím přidat své zkušenosti z otestováním tohoto kousku. Motor je dobře seřízen, na rovince se to i se mnou rozjelo na neuvěřitelných 45km/h a kdybych se přikrčil a měl o pár desítek kil míň, tak by to atakovalo i padesátku Na koženém sedle je radost posedět. Je originálně restaurované a umožňuje zvýšení denního nájezdu na 200-250km. Plechové trenýrky už nejsou třeba. Co dodat. Po letošním 2 tisíc km nájezdu nezbývá nic, než popřát dalších 28 tisíc km bez poruch do další GO motoru.
klobouk dolů za to cestování