Posledních 14 dní po chvilkách makám na kufrech. Původně jsem chtěl hliníkové, ale nakonec jsem zvolil z ocelového plechu 0,8mm. Jednak s tím dělám v práci, takže nemusím shánět, je levnější, odpadá náklad za svařování a případné nezdary nestojí tolik chechtáků. Tím pádem když tahle první generace nebude fungovat, tak je snad bez breku pošlapu a hodím do šrotu.
Nosiče kufrů jsem kupoval minulý rok z druhé ruky. Byly zánovní a za 1/3 ceny nových což jsem rád. Montáž už byla trochu horší, protože se mi na DRZ-tko nevešly s laďákem. Ten je trochu výš jak originál, takže musel dolů. Jak byl výfuk dole, tak jsem konečně shodil i egr ventil nebo jak se tomu nadává ať mám zase o 200g lehčí motorku . Originál jsem ovšem musel taky upravit, protože tam trčela ta plastová mřížka s držáky, tak už jsou dole a nosič mohl nahoru. Jinak bez problémů
Mám úsměv od ucha k uchu že to mám konečně v kupě a doufám, že to bude fungovat a nebudu ty kufry muset pošlapat!!!
Jinak kdyby někdo měl nějaký nápad či tip jak a co udělat líp, tak sem s ním.
Včera jsem je byl na chvíli testnout a vše celkem dobré, ale německý nosič není dokonalý jak jsem čekal. Když sedím tak v pohodě, ale jakmile si stoupnu, tak mám nohu jen na polovině stupačky protože mi vadí trubka od nosiče která by šla při výrobě vpohodě přihnou víc k motorce. No myslel jsem, že němčouři to budou mít zmáknuté líp .
Vlastník | Fic6 | |
---|---|---|
Vloženo | 16.9.2013 | |
Aktualizováno | 27.4.2021 | |
Zobrazeno | 3 829x |
do krásné práce to má daleko Díky
Krásná kovářská práce.