Po podzimní vesnickém polním závodu mi motorka začala kouřit a klepat (asi jsem jí dal zabrat víc něž bych měl), tak jsem zamítl odjezdu domů po ose a zavolal odvoz.
Mé zjištění po rozebrání – napínák na konci dráhy chodu, ventily už netěsnily jak by měly, ale naštěstí nebyly podpálené, píst a válec zadřený – nasála trošku prachu viz. foto :D, zřejmě špatně namazaný vzduchový filtr – no nakopal bych se do hlavy
Objednal jsem sadu válce s pístní sadou, tesněníma a ventilovýma gufírkama, rozvoďák a repas sadu na vodní pumpu. Hlava je po opravě sedel, vodítek a zabroušení ventilů. Teď už jenom poskládat a doufat že blafne
Mimo motor jsem dal nové brzd. desky, nové vodítko řetězu, spodní uložení tlumiče, nový filtr. Vodítko se dá sehnat jenom originál a nebyl jsem moc nadšený když jsem dal za kus gumy cca 1500 .
Teď už doufám, že po cca 20 tis investici bude nějakou dobu sloužit.
Vlastník | Fic6 | |
---|---|---|
Vloženo | 16.9.2013 | |
Aktualizováno | 27.4.2021 | |
Zobrazeno | 3 814x |
Masakr. Jakou sadu píst válec jsi kupoval? Už to máš přes půl roku dobré že?