renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník krysoid
Vloženo 25.7.2013
Aktualizováno 13.6.2014
Zobrazeno 6 469x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 09.03.2014, Uskutečněno: 09.03.2014, Zhlédnuto: 17x


Konečne bylo trochu teplo tak sem se odhodlal a vyrazil do Brna na okruh jak sem snil už měsíce.Po příjezdu,zaplacení u krásné paní a vysvětlení co a jak sem se trošku porozhlídl po "zákulisí" páč sem tam nikdy nebyl.Vlastní benzínka,velké parkoviště s "antoníčkama" aby si každej kdo si přiveze závodní motorku mohl napíchnout ohříváky a jiný potřebný věci do sítě atd.No prostě je vidět že se tam MotoGP nejezdí jen tak
Při čekání na moji rozjížďku se mi normálně klepaly kolena.Ano,nebojím se to přiznat.Adrenalin,nervozita a nadšení byl silnej koktejl pro můj mozek.Navíc při pohledu na vedle mě stojící 1099 Panigale,dvě RSV4,CBR 600(F),Firestorm a další zmrzliny sem si hned pomyslel že budu jen zavazet Tohle však opadlo po příjezdu nějakýho choppera a já se dal do klidu což je životně důležitý.
První kolo=překvapení že můžu klopit,klopit kam až se mi zachce.Ne že bych se toho normálně bál(stupačkama dřu jen když jedu pilu) ale spojení 15m šikoré trati a VYNIKAJÍCÍCH a na správný průjezd(některých) těžkých zatáček se závodním asfaltem mě prostě dostalo do kolen.A to doslova Každá zatáčka= půl někdy i skoro celá prdel ven a výjezd pod plynem.Tohle vás stoprocentně dostane,tomu věřte.Ale do doby než přijde rovinka a brzdy.
To sem tak jednu šel moc na zadek až sem se dostal do situace kdy sem měl prdel bokem,zadní kolo ve smyku a kačírek se blížil kurva rychle U mě klasická situace,zadek přebržděnej a v tom momentě se soustředím na to abych to udržel a zapomínám pustit zadek a brzdit přední brzdou.Ta vteřina byla jako minuta.Naštěstí sem si rychle vzpomněl na Pepu Sršně(tímto ti děkuji,můžeš být hrdej,aspoň jednomu to pomohlo ) že jedeš kam se díváš.Kde sem se díval já nemusím snad psát Rychlej pohled doleva do zatáčky,puštění zadní brzdy a jití na předek sem se narovnal,jak sem podle stopy poznal další kolo,zhruba půl metru před kačírkem.No byla ve mě malá dušička.Ale kdo se bojí nesmí do lesa,takže tři kvalty dolů a hurá do boje!
Kolo dalo kolo a já si věřil čím dál tím víc.Sice se musím přiznat že správný najíždění do zatáček a trefování Apexu nebylo ideální,ale měl sem co dělat abych se udržel.
Nejpomalejší sem rozhodně nebyl,celou dobu se za mnou držel borec na CBR 600(F) kterýmu sem pak trošku ujel.Těm co ostatním na zmrzlinách sem se snažil zavazet co nejmíň.Jenže podíváte se do zrcátka,otočítě zpátky a už sou před vama,mazec.Sem si málem 3x cvrkl jak sem se leknul.Tímto bych se chtěl omluvit pokud sem někomu opravdu překážel.Výsledek by byl rozhodně lepší kdyby Strom neměl tak nízko stupačky a jak se pak ukázalo i boční stojan viz foto.
GUMY...nasprostá spokojenost a pocit důvěry.mají na víc než má motor a podvozek a já.Při kontrole po jízdě a pohledu na ožmolkovanou gumu nebylo o čem se bavit. PODVOZEK...špica,předek na mezi druhým a třetím zářezem od začátku(natvrdo),zadek nejvíc natvrdo jak to šlo.Škoda jen těch stupaček a stojanu,určitě by to šlo položit víc.MOTOR...na delších rovinkách šlo poznat že už strácí dech,ale k tomuhle není určenej.Jinak výkon dostačující,dávkovatelnost na jedničku.BRZDY...Předek po výměně kapaliny úplně dostačující,ale časem pořídím pancéřky...Zadní...no vzhledem k té přebržděné zatáčce dostačující Jinak sem za těch 25 minut vyjel skoro třičtvrtě nádrže a ujel zhruba 50km,čemuž se mi nechtělo věřit.
Během mojí rozjížďky to pustil do kačírku jeden borec na modré zmrzlině(naštěstí se mu ani jeho motorce moc nestalo).týpek na Panigale ji tlačil po trávě,ale předtím něco mektal že má trochu zavzdušněnou spojku,tak nevím.
Rozhodně mám co zlepšovat.Ne že bych chtěl mojeho miláčka drtit na okruhu,ale určitě se tam vrátím.Je to vysoce návykový a adrenalinový zážitek.Dokonce přemýšlím o koupi stroje jen na okruh,ale to uvažuji i o SV 650S do třídy Supertwin na roadracing.To ale zůstane asi jen u snění a v teoretické rovině.
Kdo ste nejeli na okruhu a jezdíte slušně rychle,tak si tam zajeďte.za těch 550Kč na 25 minut to rozhodně stojí.Nehledě na to že se naučíte líp ovládat svoji motorku a něco navíc.End

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Sekundární škrtící klapky sání

    Četl sem o tom hodně,ale nikde jakej to má přesně ve výsledku účinek a hlavně následky.No nebylo nic jednoduššího než to zkusit. Ze začátku sem zvolil variantu č.1=Odpojit servomotor na ovládání klapek(bílý konektor) a

    Typ: Údržba
    Vloženo: 11.03.2014
    Uskutečněno: 11.03.2014
  • údržba + přední vidle+přední guma

    Tak sem se přes zimu pustil do vidlí.Futra,gufera,prachovky a olej.S výsledkem jsem nad míru spokojenej.Přesnější řízení a tlumení je o 10 level výš :-DD Když sem byl v tom tak sem přehodil předek(Continental Conti Trai

    Typ: Údržba
    Vloženo: 05.03.2014
    Uskutečněno: 05.03.2014
  • Seřízení + ptákoviny

    Tak sem si nechal seřídit ventily,podtlaky,u toho nový svíčky a chladící kapalinu.Olej a vzducháč sem si dělal sám.Chtěl jsem i ventily ale provedení s podložkama sem ještě nedělal tak proč machrovat,když to můžu dát odb

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.08.2013
    Uskutečněno: 23.08.2013
    Tachometr: 48km


TOPlist