renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM Duke 690 R (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Spindler35
Vloženo 23.7.2013
Aktualizováno 14.7.2014
Zobrazeno 3 015x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.8

Popis motorky


Perfektní lehká motorka s dostatečným výkonem pro zařádění si ve městě i zatáčkách.

Více fotografii

Motorka koupena od colwynbay motorcycles UK - Profesionální jednání, skvělý přístup.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 990 SuperDuke R: Chtěl jsem lehčí alternativu, hravý stroj do města.

První dojmy - Velice dobře ovladatelná, díky své váze nečiní problém ji skládat do zatáček. Obratná jak užovka:-)

Motorku bych doporučil pro - Určitě pro jezdce začínajících na větších motorkách, nebo pro lidi, kteří si chtějí užít agilitu lehkého motocyklu s dostatečným výkonem.

Doplňky na motorce - powerptt držák spz,
full exhaust akrapovič

Recenze

Vzhledem k tomu, že teprve zajíždím a držím otáčkoměr do 6ti tis. Nevím, jak se motocykl chová v pásmu nejvyššího výkonu (7.500) ale už při dosažení 5.500 se v motorce probudí to pravé a svezení s ní je zážitek. Na hodně webech jsem četl negativní informace o přehnaných vibracích, které mohu vyvrátit. ANO motocykl trochu klepe při otáčkách kolem 3.500, ale kdo by se v tomto pásmu držel, že ano Ještě musím doladit podvozek na svoji váhu (92Kg) a po zajetí přepnout na jinou palivovou mapu, ale to ukáže čas.

Zatím jenom pár prvních dojmů, časem se toho určitě ukáže víc..

30.6.2014

Tak už to bude téměř rok, co jsem Duka pořídil a myslím, že se mohu podělit o nové dojmy a zkušenosti s tímto vyjímečným strojem.

Pošítadlo ujetých kilometrů ukazuje bez mála 7.000km. Na motorce se neprojevily žádné závady. Trošku do prvních třech tisíc žrala olej, ale údajně je to o KTMkových jednoválců běžné. Teď už se uklidnila vše je OK. Na motorku jsem nainstaloval powerparts držák na SPZ protože ta plastová obludnost, která je dodávaná seriově se mi opravdu nelíbila.
Přešel jsem také na full Exhaust system od akrapoviče, protože mám Rko tak to reálně znamenalo vyměnit sání, změna katalizátoru a svody. Motocykl má daleko pronikavější zvuk nemálo podobný motokrosovým čtyřtaktům spolu s přemapováním, které se pro tento systém dělá také nějákých 4 hp navíc.

Co se týká jízdních vlastností, často se dočtete, že Duke je hodně uklepaný. Samozřejmě, je to jednoválec kdo by očekával bzučení, ať radši vybírá japonské čtyřválce. Motorka je úžasná do města a utažených zatáček, rozhodně vás nenechá se projíždět krajinou a kochat se okolím. Agilnost motocyklu ocení spíše dravější jezdci.

Zkoušel jsem na motorce cestovat, pokud se chcete někam dostat, dostanete se, ale extra pohodlné to není. Prostě výlety na cca 300km ideál, na více si připravte pevné nervy a velkou dávku trpělivosti.

V každém případě s motorkou ještě nějákou chvíli vydržím..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mr.Petr
Mr.Petr napsal 15.07.14 v 19:54 10b.

pěkná mašina

Mamlezz
Mamlezz napsal 22.05.14 v 16:28

Krása!

Figi25
Figi25 napsal 20.09.13 v 18:51 10b.

ahoj máš krásnou motorku, tak přidej lepší fotky a nové zkušenosti ) lidí to ocení diky

Spindler35
Spindler35 napsal 01.08.13 v 17:41

děkuji, jsem velice spokojen.-)

Foliák
Foliák napsal 24.07.13 v 23:09

Dobrá volba

Více komentářů



TOPlist