Tak jsem zagarážoval...
Moto je po sezóně komplet oservisováno, můj mechanik se opravdu činil! Kromě pravidelného servisu (oleje, filtry, ventily apod.) se měnila gufera na přední vidlici, brzdové desky na předku (při té příležitosti Pepíno zjistil, že jedna strana nebrzdí kvůli neprůchodné hadičce, takže výměna...).
Koupil jsem zánovní oba stojany, ještě před montáží jsem je přestříkal novým lakem. A aby nevypadaly na "starém" stroji jako pěst na oko, Pepíno k nim vyleštil výfukový systém (hlavně kolena svodů a box pod motorem), takže teď vypadá také jako nový...
Došlo i na lehký tuning - přístroje místo původních žárovek podsvěcují bílé LED diody, vypadá to krásně! Běžnou H4 v hlavním světlometu nahradilo něco s vysokou svítivostí, světelný účinek je teď srovnatelný s xenonem, prostě svítí to jak kráva (a má to i homologaci pro moto...).
Definitivně vyřešen se jeví i problém se spojkovým lankem. Po konzultaci s kluky z Car Servisu byla zjištěna příčina neustálého praskání lanek - do zakončení lanka u spojkové páčky patří jakýsi filcový váleček se zářezem (velký je asi jako filtr od cigarety), kterým lanko samotné probíhá a který má být nasycen olejem! Pokud tam není, lanko se nepřimazává a praskne! Záhadou nám ovšem je, proč u toho původního spojkového lanka, se kterým přijel motocykl z výroby a které vydrželo cca 12 let /90 tis. km, nic takového nebylo, nebo aspoň nebylo při výměně nalezeno...
Takže teď už jen čekám, kdy konečně přijde zase jaro...
Vlastník | RTourer | |
---|---|---|
Vloženo | 4.7.2013 | |
Aktualizováno | 20.4.2015 | |
Zobrazeno | 7 465x |