Predelal jsem si CBX 1000 podle mych predstav , obracene vidlice , 6 pistky brzdy ktare brzdi , jiny podvozek ,teprve nyni sedi jako prilepena .
Motor prevrtanej na 1150 ccm.
První dojmy - Je to srdcova zalezitost ,ten motor je uchvatnej , zvukem se mu zadne jina motorka nevyrovna , v nizkych otackach huci jak Posche a nahore je to Formule 1
Motorku bych doporučil pro - Vsem , je to radost :).
Doplňky na motorce - predni vidlice FZR 1000 , kola XJR 1300 , zadni tlumice XJR , kyvka YJR , vyfuk DG 6 in1 od Americkeho vyrobce , pancerove hadice , brzdy atd ,...
Recenze
Tuhle motorku jsem chtel hrozne dlouho , jejikoz je to legenda a hned tak se nikde nevidi .
Koupil jsem ji v original stavu po prvnim majiteli v nemecku.
Motorka byla v dobrem stavu motor mel nejspis najeto 140000 km a po rozebrani byl jako novej , pisty byli v perfektnim stavu , ale kdyz uz to bylo rozebrany , tak jsem sehnal pistni sadu BIG Bore a nechal jsem to prevrtat na 1150 ccm , dal jsem KN filtr a vetsi trisky , nechal jsem vsechno zkontrolovat pro klid duse a vymenil jsem rozvodove retezy .
Motor nyni tahne jako bejk .
Dale jsem si chtel motorku predelat tak , aby se dobre ovladala a hlavne brzdila , original jednopistkovy brzdy nebrzdi vubec .
U takovýchhle božích klasik dost nerad vidím "vlastní úpravy". Ale musím říct, že tohle je docela podařený a nepokurvilo to moc originál. Až na tu hrůzu 6-1. Proboha, proč?? Zkroutit šest výfukovejch svodů do jednoho je neodpustitelný, estetika motoru jde do kopru. To nebyl moc dobrej nápad, sorry...
Viděl jsem naživo, nádherná a citlivě upravená raritka
Promiň, že rýpu, ale ne té čelní fotce je přední blatník nějak mimo osu. To se dá vychytat. Jak jsi to udělal s rozetou na širším kole? Je v ose s řetězovým kolem na motoru? Jinak moc pěkná.
a kruci!
super stroj, nádhera, chtělo by to video aby byl slyšet ten zvuk