renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBX 1000 (1983)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pekolar
Vloženo 29.3.2020
Aktualizováno 29.3.2020
Zobrazeno 1 447x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tato honda je to pravá japonská klasika, která už se nevidí. Honda jako jeden z mála výrobců u tohoto modelu vsadil na 6-ti válcový motor.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Jan Moravčík - Motoboardel (Chomut

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Je to pravá japonská klasika, která je velmi vzácná. Sám jsem naživo poprvé viděl až tuto svoji motorku. Jízda na tomto stroji je neopakovatelná. Ječivý zvuk 6-ti válcového motoru je velmi návykový. Motor je točivý a má plno síly.

Recenze

Inzerát nabízející tento stroj na prodej jsem shodou okolností objevil náhodou jednoho večera tady na motorkářích pár minut potom, co byl vložen. Motorku jsem dávno předtím hledal. Byla to fakt náhoda, která se už nezopakuje. Prodej mi motorku přivezl až domů a já ji poprvé spatřil v plné kráse.
Motocykl byl dovezen z Itálie, kde většinu doby stál jako dekorace v motosalonu honda. Tomu odpovídá i malý nájezd kilometrů. Motorka měla dokonce v Itálii průkaz historické původnosti.
Seznamování mohlo začít. Byl jsem celý natěšený, ale napoprvé jsem motorku nenastartoval. Tyto staré stroje s karburátorem vyžadují speciální proceduru při startování po delší době. Předešlému majiteli jsem zavolal a ten mě poradil jak na to. Podařilo se. Je to neopakovatelný zvuk, který tento 6-ti válec produkuje. Je to přirovnáváno ke zvuku motorů F1. Něco na tom je. Zvuk je pištivý podobně jako zvuk 6-ti válce u BMW 1600.
Následoval servis, kterého se ujali v motosalonu Honda Autoelegance Brno. Mechanici v Hondě si práci na stroji pochvalovali, protože 6- ti válec ještě neviděli. Bylo potřeba repasovat 6 karburátorů, synchronizovat je, vyměnit filtry, olej, brzdovou kapalinu, pneumatiky. Všechno proběhlo na výbornou.
Když jsem po servisu poprvé vyjel, bylo to jako jízda na ufu z jiného světa. Motor je velice točivý a ochotně jde do otáček. Motorka schová do kapsy i mnohem mladší stroje, jediné mínus jsou brzdy, které jsou na její výkon a váhu slabé. Ale člověk musí stroji, který je 37 let starý, něco odpustit.
Zážitek z jízdy je úžasný. Najezdili jsme spolu už 4000 km. Byl jsem i v Alpách. Je to polykač kilometrů. Člověk nemá po celém dni jízdy ani pocit, že jezdil celý den.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Codo
Codo napsal 18.09.22 v 02:17 10b.

Uáááá

SV-DR
SV-DR napsal 09.02.21 v 16:27 10b.

Jedna z najkrajších mašín 80tych rokov Tú by mohli vyrábať aj dnes ako klasiku .

parrotek
parrotek napsal 29.04.20 v 13:55

gratuluji,krásný stav a úžasný kilometry.Mám tu samou po prvním majiteli z Německa.Přeju hodně fantastických kilometrů.

TomyNav
TomyNav napsal 05.04.20 v 16:04 10b.

Když jsem jí ještě jako náctiletý kluk viděl poprvé, bylo to krátce po revoluci, málem jsem si cvrnknul do gatí !!! Měla asi jednoplášťový kolena svodů, protože byly krásně duhový žárem, ( nebo si někdo pohrál ). Snil jsem i ní dlouho... Po letech jsem šel do CB Seven Fifty, a pak už čtrnáctka, ale těch šest hrnků je prostě nádhera ! A zvuk jak píšeš, formule 1 v dobách kdy to ještě za něco stálo!
Přeju hodně šťastných kiláků !

PanKlobasnik
PanKlobasnik napsal 30.03.20 v 15:03 10b.

Neskutecne nadherny stroj. Gratuluju

Více komentářů



TOPlist