PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6N (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vysnan1
Vloženo 21.5.2013
Aktualizováno 20.3.2014
Zobrazeno 5 969x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 16.11.2013, Uskutečněno: 16.11.2013, Stav tachometru: 6000 km, Zhlédnuto: 13x


Po dlhom vahani ci ladeny vyfuk ma alebo nema zmysel, som dospel k nazoru ze ANO, jednoznacne to ma zmysel Hlavne ked citam kde komu kto nedal prednost kvoli tomu ze ho prehliadol, takze ak to prispeje k bezpecnosti aspon trochu, urcite to MA zmysel...
Rozhodol som sa pre model od IXILu, ktory ma zaujal hlavne svojim vzhladom dvojitej koncovky (asi nic krajsie/vkusnejsie pre ER-6 momentalne na trhu nebolo) a cena taktiez nebola najhorsia (tusim kolem 6000 CZK)... Na vsetkych obrazkoch to vyzerala byt relativne mala a lahka koncovka, preto ma dost prekvapil ten masivny kus vylesteneho zeleza ktory som vytiahol z krabice napriek tomu vaha cca 2,5 kg hra jasne v prospech ladaku oproti cca 6 kg originalnej koncovky... Instalacia prebehla bez problemov, az na to ze trebalo pracne odobrat zo par plastov a konstrukcie z boku aby som sa mohol dost k 1 blbej srobke Nevedel som sa dockat prveho nastartovania a poviem vam, bola to radost a potesenie pre usi zvuk je hlbsi, hutnejsi, hlasnejsi a celkovo posobi takym dospelejsim dojmom... hlavne v nizkych otackach, resp. na neutrali kedy staci iba jemne polechtat plyn a ladak si krasne hlboko zabrble to si uzivam hlavne pri cakani na semaforoch vo vyssich otackach je to trosku ostrejsie, ale nic co by obtazovalo, skorej naopak, kazdy sa obzre co to prichadza za pretekarsky stroj ... a to hovorim stale o zvuku ktory prechadza cez 2 DB-killery Ked som tie odobral, bolo to fakt PEKLO nieco ako ked si predstavite nejaky zavodny relly special rany ktore strielali pri takmer kazdom podradeni nenechali chladneho asi nikoho v okruho pol kilometra Nezabudnem na 1 babku na zastavke ktora mi svojou barlou chcela povedat asi nieco v tom zmysle ze "ci som normalny" Koncovky som okamzite vratil naspat malo to 3 dovody:
1.) hanbil som sa s tym chodit
2.) ten krasny ale DOST HLUCNY zvuk bol po chvili celkom naklad pre moje sluchove ustrojenstvo
3.) mal som pocit, ze mierne poklesol vykon, kedze vo vyfuku chybali potrebne tlaky
Takze odvtedy jazdim len s DB-killermi na mieste a paradicka Verim ze to prispelo bezpecnosti, minimalne tie udivene pohlady ludi o tom svedcia

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Vysnan1 (0) napsal 16.11.2013 v 17:49

Ked zvysi cas urcite pridam len skoda ze nemam natocenu jazdu bez DB-killerov iked to by mozno uz mikrofon na mobile nezvladol

istonbike (2) napsal 16.11.2013 v 17:44

Nádhera...vybral jsi perfektně přidej video se zvukem


Nejnovější záznamy v deníku
  • Sezona 2013

    Sezona 2013 za nami a ja ju hodnotim velmi kladne napriek tomu ze 3 mesiace z leta som bol v zahranici (nuz, trebalo zarobit na benzin ;-) ) Takze na jar a na jesen som dokopy najazdil nieco vyse 3000 km, bez jedinej por

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 16.11.2013
    Uskutečněno: 16.11.2013
    Tachometr: 8000km
    Komentářů: 3x
  • Plexi MRA Racing Naked

    Na zaciatku sezony som si po dlhom zvazovani a skumani trhu konecne zaobstaral plexi MRA Racing Naked. Vyberal som hlavne podla vzhladu, kedze dodrbat pekneho nahaca nejakym spatnym plexi neni problem :-) Toho som sa dos

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 16.11.2013
    Uskutečněno: 16.11.2013
    Tachometr: 6000km
    Komentářů: 2x


TOPlist