Tak motorka koupena v září 2012 za Slanym v Altmanmoto padlá na pravou stranu. Plast je zalepený časem se koupí novej, nějaký ty odřeninky má.. za plastech se odlupuje taková ta průhledná folie takže přemýšlím že koupím nové všechny plasty.
První dojmy - První dojmy tak třeba lehkost, ovladatelnost, naštvalo mě že ta origo žárvka moc nesvítí takže vetmě nic moc ale dal sem silnější a je to lepší. Dobře drží v zatáčkách má malou spotřebu a jak všichni řikaj, že to jezdí pomalu tak ymslim že pro ty co začínaj to bohatě stačí mě to lítá 115 km/h a nemůžu si stěžovat.
Doplňky na motorce - Širší a nižší řidítka
Blastry Acerbis
Upravený držák SPZky,
Silnější žárovka v hlavním světle,
Modré reflexní proužky na ráfkách (ještě nejsou na fotkách),
Modré eloxové čepičky ve tvaru pístu,
A pár samolepek.
Recenze
Tak začnu tím že sem ho koupil v září 2012 najeto měl kolem 18 tisíc kiláků... Tech prvních pár jízd bylo krušnejch než sem si zvyk na vyšší váhu oproti simsonu... Cca po 150 kilometrech sem to dostal do ruky je to doopravdy supr motorka na vyblbnutí, dojíždění do školy za pár korun... Tech pár koníků sežere cca 3-4 litry na 100 kilometrů což je hodně dobrý. Máme odježděno spolu už kolem 5000 kiláků a je konec dubna 2013... Letos byla slabá zima takže se dalo jezdit skoro furt... Je to chvíle co sem vyměnil olej, dal sem tam Denicol Thumperlube 15w40 a je to fajnovka... Je objednaná řetězovka od ČZ s větší zadní rozetou tak už konečně nebudu ztrácet otáčky na pátej kvalt a kopce pro mě nebudou problémy... To bude zatím tak nějak všechno... Fotky s novýma úpravama dodám časem až seženu mojí šikovnou fotografku...
Díky moc
krásná fešanda od Yamahy gratulejšn