PROFIL MOTORKY

BMW C 650 GT (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mira-KT
Vloženo 11.3.2013
Aktualizováno 19.2.2014
Zobrazeno 7 157x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 19.03.2013, Uskutečněno: 19.03.2013, Stav tachometru: 155 km, Zhlédnuto: 18x


Premiérové první kilometry na nové motorce jsem ujel cestou ze salonu na trase Praha - Klatovy - Strážov. Sice koncem minulého týdne slibovali příjemné jarní počasí , ale už o víkendu bylo jasné, že je po idylce. To co mi ale potkalo za nečas jsem si ani ve snu nepředstavoval. Teplota kolem dvou stupňů, sníh a v závěru cesty i souvislá vrstva na silnici.No libůstka pro fajnšmekry. Cestu jsem volil vzhledem k záběhu po okreskách mimo dálnici, aby docházelo ke změně jízdních režimů a celkově byla jízda samozřejmě v pohodovém duchu.

První dojem? Začnu asi jediným dosud postřehnutým nedostatkem. Menší zrcátka, která samozřejmě zapadají skvěle do dizajnu stroje a bude to chtít chvilku, než si odvyknu na zrcadla z LT a Burgmana což je asi strop v rozhledu na motorce. Zrcátka jsou sexy, ale na úkor zmíněné odrazové plochy. Další věc je o znání vyšší sedačka, včetně řidítek, což je jen jiný dojem než nedostatek a spíše dává tahle kombinace sportovnější pocit. Pohodlí sedadla a místa na nohy včetně ochrany během jízdy jsou podotýká minimálně srovnatelné s Burgmanem a spíše jej nepatrně jako celek převyšují.Určitě je bez diskuze více místa pro kolena a lepší bederní opěrka. Naklápění plexiskla o proti jednoduchému přímočarému posuvu je s odvodem vzduchu taky trochu jinde v kladném slova smyslu. Co mi překvapilo, vzhledem k neznalosti je jednoduché ovládání všech informací na displeji, včetně výhřevů, které mají různé možnosti. Opravdu není třeba nic číst a i trotl vše intuitivně pochopí.Informace udávané možná ne tak ohromným autovým displejem jsou ale o to obsáhlejší a převyšují konkurenci. Průměrná spotřeba, kterou zatím nemám potvrzenou tankováním byla 4,6 l/100km. Okamžitá mi na kousku dálnice ukazovala při rychlosti 100km/h kolem konstantních 3,6 l/100km. Je to jen obrazná představa a jsem zvědaví na zkutečnost, kterou začnu sledovat vážněji až po záběhu.

Co mi asi ale dělá úplně nej radost a opravdu splnil mé očekávání je motor. Překrásně surovější s lehkýma vybracema, které ale nepřekračují příjemnou hranici. Bezvadný pocit při nastartování, přidání i akceleraci. Žádná sametovost, žádný elektromobil, ale pocit, že jedete. Opravdu povedená záležitost. I zátah se jeví na těch kouscích jako excelentní v dané kategorii. Jestli vše kolem je možná "stejné", tak motor je každopádně pro mě jedničková záležitost a o kus před konkurencí. Vylazenost variátoru a rozmezí otáček mi přijde ideální ve všech režimech. Při zavření plynu stroj plynule dojíždí a není třeba zoufale korigovat plynem nějaký silný brzdný účinek jako u Burgmana. Rovněž tlačení samotného stroje je sranda o proti odporu již srovnávaného béčka, kde stále nesmyslně používají ozubená kola v sekundáru. Jak už jsem někde uvedl. BMW je jiné. Jen co se udělá počasí snad otestuji i více podvozek, který vypadá vzhledem k jeho koncepci velmi dobře a už dnes je mi jasné, že od tlumičů rovněž neuslyším klepání jako u jiných skútrů s menšími koly. Konec tlachání. Motorka dostala ještě večer po návratu pořádnou odsolovací koupel a čeká vyvoněná v prostředku dílny.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
seikos (975) napsal 24.03.2013 v 06:55

To není motorka. To je jen nějakej zasranej skůtr

stiki (3) napsal 20.03.2013 v 20:45

ejha... bojove podmienky , vyskusane vyhrievanie???
inac krasny stroj, budem sledovat

Miloš63 (0) napsal 19.03.2013 v 19:47

Gratuluji,mnoho štastných kilometrů a těším se na obsáhlejší uživatelskou recenzi.

Rady (9) napsal 19.03.2013 v 18:08

Miro tak hlavne ze jsi dojel v tom pocasi v poradku Ja jsem v podobnem bordelu vezl 700km Lt. Cloveku to ale neda

Toecutter. (275) napsal 19.03.2013 v 12:06

Paráda,rovněž by mě zajímalo srovnání s novým Burgmanem 650.

istonbike (2) napsal 19.03.2013 v 11:10

I přes ty sračky co tě na cestě potkaly to musel být povznášející pocit


Nejnovější záznamy v deníku
  • Boční kufry

    Boční kufry jsem pořídil GIVI E 41N KEYLESS po velmi dobrých předchozích zkušenostech na B 650, kde byla ale motorka zhruba o více než 100mm "štíhlejší". Cena kufrů 6.200kč.

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 28.05.2013
    Uskutečněno: 28.05.2013
    Tachometr: 5600km
    Komentářů: 2x
  • Držáky bočních kufrů

    Jeden z mála maxiskútru, kde si člověk může dovolit koupit tovární držáky bočních kufrů. Cena od GIVI byla 3.690kč. Držáky plánuji nasazovat jen pro případ dovolené nebo delšího výletu, neboť skútr už tak má sám dost úlo

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 27.05.2013
    Uskutečněno: 27.05.2013
    Tachometr: 5600km
    Komentářů: 4x
  • Vyšší plexi a boční deflektory

    Vždy jsem na motorkách měl rád maximální pohodlí a ochranu proti větru a tak jsem pořizoval vyšší plexiskla. Zde Givi prodává společně se sklem i boční deflektory, které jsou velmi praktické. Sklo nikterak opticky neskre

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 25.05.2013
    Uskutečněno: 25.05.2013
    Tachometr: 5600km
    Komentářů: 4x


TOPlist