renocar_duben



PROFIL MOTORKY

SYM GTS 250 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník krampus
Vloženo 22.12.2012
Aktualizováno 11.4.2021
Zobrazeno 1 942x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


těšil jsme se na ni rok a půl, je to můj chrám svobody na kolečkách. mopídek je sice na ježdění určitě větší sranda, ale jen po městě, toto chcu na delší výlety za hranice.

Více fotografii

Motorka koupena od JKS moto - Prodejce v pohodě, jen dopravce to trochu nezvládl

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Musí se na tom udělat nějaké drobné opravy a bude to žůůžo

Doplňky na motorce - čínské vyhřívací planžety na řidítka za 250kč. vydržely přes tři roky

Recenze

SYM GTS jsem chtěl proto, že je neotřele designovaný, jako jeden z mála velkých skůtrů si nehraje na dvě světla vedle sebe jako RI, ale má velmi osobitý vzhled, je to docela propracovaný stroj, válec má Nicasil, takže si myslím, že mě bude sloužit dlouho. A krom toho jsou na něho relativně levní originál díly. ještě uvidím, co všechno s ním budu robit.
5.5.2013... takže opraveny byly diodky v předním světle, nový přední kotouč a destičky, nový chladič a to bylo v podstatě všechno. jinak běžná údržba, jako svíčka, olej, nová přední guma a tak. od 5.4. brmbím jak podebranej a řvu do helmy radostí. je to moje Srdce ze zlata (znalci vědí). najel jsem za měsíc 3600km, čili průměr 120km denně. spotřeba je okolo 3,3l (mezi 2,9-3,6). brzdy po zajetí brzdí tak, že mi lezou oči z důlků. jsem rád, že se můžu nohama zapřít vpředu, jinak letím kolenama do kapotáže. poklopit na stojan nebo vejfuk se mi nepovedlo, na to nemám odvahu. párkrát jsem na bordelu prodriftoval rozjezd do zatáčky, jednou mi to při otáčení na křivém terénu upadlo, ale nic se nerozbilo.
hlavně se mi podařilo díky skůtru potkat nejkrásnější princeznu na světě a ne a ne ji potkat znova. doufám, že mě k ní Srdce ze zlata znovu zavede.

Update 2.5.2015
od menšího držkopádu v létě 2014 skůtr stál odstavený až do teď, kdy jsem se rozhodl udělat rozsáhlou opravu motoru, protože poslední stovky kilometrů před oním pádem trochu ztrácel výkon, až nešel ani nastartovat, jak chlastal olej do spalovacího motoru. doufám, že to bude jen ojetými pístními kroužky. najeto podle tacho přes 56000km, ale skutečnost bude asi tak o 30.000 nebo ještě víc, protože jsme to kopupil s nefunkčním tachometrem, čili motor má na smrt trošku nárok.
Edit:nakonec motor potřeboval jen pístní kroužky a guferka na ventily a bylo po generálce. a nastavit ventily.






Update 10.5. 2017
tak motor po dalších asi 30.000km udělal kuck a zastavil se, bez komprese, nechtěl naskočit. ventily už měly takovou vůli, že netěsnily a motor žral olej zřejmě přes pístní kroužky a odneslo to ojniční ložisko na klikovce. čili motor je zralej na opravdovou generálku. zatím je to rozložené a hledám náhradní díly za rozumný peníze.
Tak hledání náhradních dílů dopadlo koupením celého skůtru na přihlášení za cenu o 2000 vyšší, než se nabízel vrak z francie v neznámém stavu. Na tom skůtru jsem se v roce 2018 v létě vydal do Itálie pro motor do firmy,která se zabývá prodejem dílů kdesi za Padovou. Motor vyšel na 300€. nainstaloval jsem ho až v létě následujícího roku (2019). Motor měl 23000km najeto. Zřejmě opravdu, byl ve velmi pěkné kondici i zvenku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pes69
Pes69 napsal 03.09.17 v 11:14 10b.

Krásné Srdce, Zafode!
Trinity se nevrátila??

Stomcolt
Stomcolt napsal 18.01.15 v 21:20

Taky ho mám a spokojenost
Zatím používaný jen na jednodenní výlety ve dvou po okolí a jednou natěžko se stanem taky ve dvou na pár dní do D a PL.

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 01.04.13 v 07:55 10b.

pěknej maxík gratulejšn

angrest.
angrest. napsal 26.12.12 v 04:54

Přeji Ti příjemné svezení a šťastnou ruku při koupi.
My teď máme trochu lapálie s kamošovou Majesty 125(Germeny),
taky čerstvej kup.Tak ať Ti slouží.
angrest.

čimsa
čimsa napsal 25.12.12 v 19:19 10b.

Více komentářů



TOPlist