Taky bozi motorka a tech blbosti s ni. I v zime jsem s ni jezdil.
První dojmy - Simson S 51 Enduro je asi tím nejznámějšímm Simsonem. Vyráběl se mezi lety 1982 až 1988 a vzniklo okolo 160 000 kusů. Hlavním odlišovacím znakem od ostatních S 51 je horem vedený výfuk a pneumatiky s drsným vzorkem. O pohon se stará dvodobý motor s poměrně nenáročnou údržbou a slušnou spolehlivostí. To je jeden z důvodů, proč se s S 51 můžeme dodnes setkávat.
Doplňky na motorce - nevim
Recenze
Když v roce 1982 v Považské Bystrici skončila výroba Pionýrů, musela se domácí klientela spokojit s dovozem východoněmeckých Simsonů. Výběr byl ze třech verzí, S51 Elektronic, S51 Enduro a SR50 Skútr. Enduro se od verze Elektronic lišil jen umístěním výfuku a pneumatikami, verze skútr téměř v ničem nepřipomínala verze elektronic a enduro. Na rozdíl od Pionýrů byl vybaven blinkry, které byly napájeny baterií uloženou ve schránce pod sedlem, šikmo uložený válec, startovací páku na opačné straně, měl hlavní i boční stojan a místo tří rychlostních stupňů čtyři.