Vlastník | Black | |
---|---|---|
Vloženo | 13.12.2012 | |
Aktualizováno | 13.12.2012 | |
Zobrazeno | 3 948x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
Vlastník | Black | |
---|---|---|
Vloženo | 13.12.2012 | |
Aktualizováno | 13.12.2012 | |
Zobrazeno | 3 948x |
...hele, ale ten motor měl obtokovej ventil...asi ti tam něco chybí
Já už ti na ní psal i comment koukám Je to fakt nádhera
Nádherná mašina
Na tehle jsem jezdil,bohuzel jsem ve finale poslechl babu a dlouho se rozhodoval a byl jsi rychlejsi Jelo se na ni paradne,byl to zazitek.Originalni dily vcetne kapoty a sani k ni daval.Tak at ti slouzi
Parádní stroj, tuhle kawu sem vždycky obdivoval, tak ať dělá jen radost
Teda pane, jestli todle uvedes do originalu tak dej vedet, prijedu si poslintat triko.
Black: No, koukam, ze ses opravdu odbornik, tak hlavne nepis, ze nechces poucovat, kdyz delas opak a hod se nejdriv do pohody, nez se do nekoho zhusta pustis ...ale mel by sis radsi jeste chvili studovat zpusoby preplnovani a regulace turba, hlavne proc se co kdy pouziva a pouzivalo(treba, ze daleko vetsi problem nez nejakej mezichladic je u vzduch-olej chlazenyho motoru s chlazenim vlastniho motoru a ze ten tvuj vysnenej ventil se pouziva pri trochu jinych plnicich tlacich a jinych velikostech turba), nez zacnes takhle perlit a "vedecky" tlachat. ...toliko bych ukoncil diskusi na tohle tema, uz si me dostatecne oslnil a hadat se mi nechce
...jestli jsou k tomu vsechny chybejici veci, tak to je pak super, jinak by to byla asi nocni mura ...preju uspesnou renovaci, ta masina si ji urcite zaslouzi...
Nadhernej stroj at slape jak ma a dela jen radost 10b
Tak tohle bude parádní raritka na českých silnicích .Přeju radost z jízdy .
Nadhernej a netuctovej stroj,preju nodne pohodovejch km 10b
Dekuji za kladne komentare. To jsem ani necekal.
Jindro nechci te poucovat, evidentne oplyvas dostatkem znalosti ale absence intercooleru podstatne limituje plnici tlak a zvysuje nachylnost k detonacnimu horeni. Turbo ma samozrejme WG regulaci ale nepritomnost blowoff ventilu zapricinuje v urcitych rezimech nadmerne opotrebeni osy turbodmychadla.
Mimochodem zavidet mi nemusis, vsechny originalni dily lezi v dilne vedle motorky.
Ať dělá jen radost ...
Ja nevim teda v jakym stavu to mas, ale GPZ Turbo ma klasickou wastegate regulaci turba a to ze nema mezichladic je docela pochopitelny, byl by problem ho vubec nekam zastavet aby mel nejaky prinos. Je to zbytecna komplikace a jinak je to uplne klasicka instalace turba. No, nezavidim shaneni dilu, uz jen kdyz vidim dopraseny sani, kde je narazenej "KN filtr" a buhvi kam se podel puvodni saci trakt.
Paráda, to musí bejt něco se svézt