Neřízená střela,která má řídidla.
Výška jezdce: 5 cm
První dojmy - Sednout na tento skvost je jako si sednout na poníka,kterej se při pobídnutí změní na plnokrevníka.Jede jako prase,když turbo tlačí je to neskutečnej pocit. Projet se s touto nádherou je zážitek,kterej se dá těžko popisovat.
Recenze
Když se Japonští machři úplně pomátli,tak stvořili toto mistrovské dílo.
Motor který dřímá v útrobách Gépézety je něco podobnýho jako motor 1,5 BMW pro F1,aspoň mě se to tak zdá:)
Nástup výkonu je na tak malej obsah krutej a když už tlačí turbína tak se čovek musí pevně držet za řídidla,aby mu je ta síla nevytrhla z ruk.
Motorka je velice nebezpečná na špatným povrchu,kde je to samá díra nebo vyhřezlej asfalt.
Brzdy-žádná motorka tak dokonalý brzdy nemá:)))
No už jsem účinek brzd popsal na standartní 750,prostě se musí jezdit takzvaně na šneka tj.VOČI NA ŠŤOPKÁCH.
Celkový vzhled téhle krasavice je velice elegantní a kompaktní,osmdesátky byly prostě pro design ta pravá doba.
Dneska se bohužel vzhled motorek ubírá směrem,kterej se mě rozhodně minimálně nelíbí.
Vypadá velmi zachovale. Tak máme dalšího pacienta s Kawa Turbo.
hm lahůdka..
Tak to by mě zajímalo jak to jede
Každopádně je to pecka
Prda!!!
nádhera nádherná