PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 650 Burgman (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mira-KT
Vloženo 6.12.2012
Aktualizováno 16.3.2013
Zobrazeno 1 606x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Burgman je strop v maxiskutrech a strojích s automatickou převodovkou co do pohodlí i komfortu obou jezdců, včetně zavazadlového prostoru.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motart (Praha 4-Braník)

Výška jezdce: 166 cm

První dojmy - Motorku jsem si pořídil jako funglovku v roce 2008 a splnila vše co jsem očekával do posledního puntíku. Nákup byl spontální, neboť jsem přijel do Prahy na Skutršňůru, kde jsem si ze Strahova odskočil s kamarádem ještě na moji B 400 K5 do salonu ve Vrbovce a ani ve snu by mě nenapadlo , že v pondělí budu jejím hrdým majitelem, čehož jsem ani na vteřinu dodnes nezalitoval.

Motorku bych doporučil pro - No tak tohle je subjektivní pohled každého, ale určitě pro lidi co rádi cestujou a to i na velké vzdálenosti, nebudou jezdit sami, potřebují velkej úložnej prostor, nechtějí se otravovat řazením, chtějí i stroj co nepoužijou jen pro zábavu, ale odveze je po úředech za každodenní prací a nakupem. S Burákem budete čistí, i když pojedete v bílém tričku po dešti za náklaďákem. Nízké sedlo umožní dobrou manipulovatelnost zvládajcí hravě i opačné pohlaví. Ochrana a výbava stroje vám každopádně prodlouží sezonu oproti jiným strojům. Vše má ale i své stiné stránky jako jsou třeba malá kola, které hůře kopírují teren, ale to vyplývá z koncepce stroje a nelze ustoupit na úkor úložnému prostoru a prostoru pro nohy, které člověk se 180cm múže úpně natáhnout.

Doplňky na motorce - Držáky bočních kufrů vlastního návrhu i výroby, boční kufry Givi N 41, Maxia s opěrkou, zahrádkou se stožárem na vlajku a koncovým světlem včetně brzdového. Kontakt kufru nezajišťuje poruchové pružné spojení, ale konektor supersiel se zásuvkou. Vypínatelné podsvícení předních směrovek, vyhřívání sedla a rukojetí kde obojí má čtyři stupně regulace. Nadstandartní otevírání sedačky nezávislé na původním, kdy sedadlo lze otevřít do kolmé polohy. Elektromagnetický odskok sedla, fungujcí při zapnutém klíčku, dvojzásuvka 12V pod sedlem. Možnost chodu motoru na bočním stojanu při zatažené ruční brzdě, plexi Givi.
Všecny moje úpravy, včetně podrobné fotodokumentace lze snadno dohledat na stránkách skutrmoto.CZ

Recenze

Vzhledem k faktu, že již řadu let před koupí B 650E mi s přítelkyní učarovalo kouzlo pohodlného cestování, které je možno nahradit u skutru i běžným používáním po nákupech, úřadech a za prací byla koupě Buráka vrcholným a jediným logickým krokem v téhle kategorii. Po zkušenostech z jeho předchůdcem B 400 K5, na kterém jsem najel cca 55tis km za tři roky mi bylo jasné, kam směřuju dál. Nechci se moc rozepisovat, ale Burák je univerzál, kterej nemá pro mě konkurenci. Několikrát nás dovezl komfortně k moři, do Alp a po mnoha zemích Evropy. Akce v ČR bych si ani netroufal počítat a svoji funkci splnil i v každodením praktickém životě, kde mi plně nahrazuje mimo pár měsíců auto, které považuji za nutnost. Burák neni jen pro zábuvu, ale je to každodenní společník a dělník do rodiny, kterého sedlá s velkou chválou i má manželka. Je to rodinej mazel a tečka.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fery251
fery251 napsal 06.12.12 v 17:20 10b.

Paráda. Pěkně napsáno...kdysi jsem po něm pokukoval taky. Moc pěkný a ty kufry jsou bomba

Jarda
Jarda napsal 06.12.12 v 14:37 10b.

Parádní recenze i skutr.

Více komentářů



TOPlist