Můj první pařízek, částečně rodinné dědictví, zbytek všemožně poscháněn.
První dojmy - Dojmy z první jízdy na čemkoli, co se člověku doslova "zrodí" pod rukama nikdy nemohou být negativní. Ač měla první jízda po zprovoznění od dokonalosti hodně daleko, doprovázela ji taková euforie a radost z toho že konečně jedu na svém pařízkovi, že lehko pominu asi půklilometrovou štafetu tlačení-tlačení-jízda-tla čení... :-)) všichni ty pocity dobře známe...
Motorku bych doporučil pro - Pro nadšence a pamětníky
Recenze
Vše začalo v roce 2009 nálezem motoru, plechu a pár dalších dílů na půdě, údajně pocházejících z rodinného, nějakým chytrákem rozebraného a zřejmě rozdaného, pařízka. Následoval dlouhý proces shánění dílů ze všech možných zdrojů. Asi po roce byl však pařízek nenápadně odsunut z centra dění kvůli renovaci Kejvačky a Pincka.
Až začátkem listopadu 2012 konečně nastal okamžik kdy nebylo v garáži do čeho píchnout, přišel tedy po dvou letech na řadu. Po 55 hodinách práce rozložené do tří víkendů bylo dílo dokonáno.
Jelikož jízda na něm pro mě představovala vůbec první životní jízdu na pařízkovi, přesvědčil jsem se o tom, že legendy nelhaly... oproti pinckovi má zátah jako bejk, hlavně při rozjezdu mě překvapilo, jak nízké otáčky mu stačí k odpichu.
Tak ještě doladit pár much a vzhůru za dalším dobrodružstvím, tentokrát typu 550 )
Moc pěknej stroj .
Smekám, jak jsi to dokázal poshánět a poskládat.