renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Blata 125 Enduro (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 1.12.2012
Aktualizováno 17.2.2016
Zobrazeno 5 986x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7


Vloženo: 16.11.2014, Uskutečněno: 16.11.2014, Stav tachometru: 12265 km, Zhlédnuto: 27x


Cimrman říkal, že budoucnost patří aluminiu. Já jsem trochu zpátečnický, proto měním hlášku na budoucnost patří pásovině

Neustále ohnuté páky zadní brzdy nás již opravdu štvaly. Člověk udělá hapala, ohne páku a musí si ji nechat narovnat a zavařit Nikdo ze známých už to nechce dělat, a tak jsme si řekli, že vyrobíme novou, ocelovou páku.

Doma jsme měli kus pásoviny, na ní obkreslili tvar budoucí páky. Vyřízli požadovaný tvar flexou, obrousili hrany na kotoučové brusce. Problém byl udělat funkční část páky a to místo, kde bude naše noha ťapat na páku. Pásovina problém vyřešila Dále jsme dali soustružníkovi, aby vytvořil takové očko pro šroub a futro, abychom mohli přidělat páku k rámu. Vše nalakovali kamnářskou barvou a hotový produkt je na světě Pevnější, lépe tvarovaný, odolnější, prostě samá pozitiva a sociální jistoty

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Martic (13) napsal 21.11.2014 v 19:59

Mr.PeLi: MX páka by jistě bylo elegantnější řešení, ale přesto nevím jestli by měla žádoucí poměr cena/výkon . Mě se zatím podařilo ohnout páku jen jednou, zato však exkluzivně . A troufám si tvrdit, že by se tehdy ohnula i sklopná páka, protože mi při pádu nabrala vystouplou hlínu (nebo spíš drn trávy), což ji plynule ohnulo v podstatě až od pantu. Sklopná by se snad lépe sklouzla po podkladu a "nezahákla" se tak snadno, ale všespásné to asi také není.

125Marek (10) napsal 16.11.2014 v 20:32

Protože je drahá, protože sehnat odpovídající velikost je téměř nemožné

Mr.PeLi (0) napsal 16.11.2014 v 16:48

A proč si prostě nepořídíš MXovou sklápecí páčku ? :D


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna oleje, seřízení ventilů a dotáhnutí krku řízení

    Ve stejné době jako motard bylo i enduro na servisu. Potřebovalo to jako sůl :-) Takže následovala klasika - olej, filtr a ventily. Do bylo potřeba dotáhnout obě matice v krku řízení. Při přijezdu krátkých nerovností to

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.11.2015
    Uskutečněno: 29.11.2015
    Tachometr: 14870km
  • Výměna řetězu

    Nedávno se nám stala nemilá věc. Při obvyklém krošení s endůrkem se při jednom přeskoku přetrhl řetěz. :-( Jediné štěstí, že se přetlhl v takto malé rychlosti a ne někde na rovince a nic se naštěstí nestalo. (s) Vlast

    Typ: Údržba
    Vloženo: 01.05.2015
    Uskutečněno: 01.05.2015
    Tachometr: 14km
    Komentářů: 2x
  • Spojka a výměna oleje + ventily

    Spojka začala už stávkovat takový způsobem, že se nedalo ani rozjet. Stojím ka křižovatce, dám spojku a jedničku, pustím spojku a nohama se odpichuji :-D Když jsem nabral nějakou rychlost, zatlačil jsem páku spojky na s

    Typ: Oprava
    Vloženo: 16.11.2014
    Uskutečněno: 16.11.2014
    Tachometr: 13152km
    Komentářů: 2x


TOPlist