Tak už mám zase Péráka! Janeček křížený se Zbrojovkou z roku vítězství - 1948.
Motorka koupena od Burza Kladno - OK
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Tak nám zima zase začíná kreslit po sklech a já si přivezl na dlouhé večery další vraždu, ze které vznikne motorka. Když se koukám na úvodní fotku, nemohu se ubránit přirovnání k mrtvole čerstvě vytažené z hrobu :)
Doplňky na motorce - 2x taška na plynovou masku.
Recenze
15.11.2012
Ohledně renovace jsem poměrně pevně rozhodnutý, že tenhle Pérák bude v úpravě pro armádu. Jako v Králi Šumavy.
9.1.2013
Tak už jsem postoupil v kompletaci
Přední blatník z Karlštejna
Kolena výfuku Doksy
Tachometr Janeček z Prahy - bohužel mi schází rámeček a sklo...
Ještě že je tolik dárců orgánů... :)
---
Pomalu začínám zjišťovat, že kupovat díly na Péráka je stejně finančně náročné, jako renovace zavodní Bugatti.
26.4.2013
Nicméně už je chlapec v základovce. Těším se na nový lak jako vosa do cukrárny.
---
Tak už je v kupě...
Doufám, že až ho postavíš, tak ,že na něm svezeš Švorcovou.
No špica!! Vědět, že na to bude u mě čas (jako že nebude) tak si dáme "Duel" Mám takové dva.
PS: V Králi Šumavy měl ten péroň už dost vychytávek a nepůvodních úprav (třeba spínačku),..mj, značku SPZ obráceně!!
pěknej stroj v Králi Šumavy sice co si myslim měli červenýho (ono jak je to černobílí tak se to dá odhadnout jen podle světelného vyvážení) ale super výběr bude z něj krasavec
Originální vojenskou ČSLA khaki syntetiku polomat mám už připravenou!
Pérák byl krásný motocykl. Měli jsme ho na vojně ještě v roce 1964 jako služební a jezdil na něm kdo měl ruce. Žádné zvláštní úpravy neměl, pouze byl v barvě khaki. Jediné co trochu zlobilo bylo zapalování u kterého občas odešel kondenzátor a pak byly "kladívka" hned upálený.