motor čtyřdobý kapalinou chlazený řadový dvouválec, dohc, zdvihový objem 638cm3, vrtání x zdvih (mm) 75,5x71,3, max. výkon (kW/PS) 37/50 při 7000 min-1, max. kroutící moment (Nm) 54 při 5500 min-1, objem nádrže 15l, převodovka/sek.převod el. řízený v
Recenze
Cesty: Sraz Maxíků 2005, 2006, 2007, 2008, Chorvatsko, Italie, Rakousko - GrossGlockner a spousty vyjížděk po ČR. (cca 20.000km/rok) Celkem najeto 39.999km, nyní již prodáno.
Další info: Skútr je po všech stránkách vynikající stroj a ve srovnání s mím předchozím sportovním Nexusem to je o něčem úplně jiném. Je vhodný hlavně na cestování a dlouhé trasy. Jizdní vlastnosti jsou skvělé. Pokud vezu spolujezdkyni, tak o ní ani nevím a jízdní vlastnosti se zdají být v určitých momentech ještě lepší. S B650 jsem velmi spokojený a mohu jen doporučit.
Po prodeji: Když skútr, tak jedině Burgman 650! Je to stále nejlepší skútr, který brázdí silnice. Na Burgmanu se dá pěkně upalovat ve sportovním stylu, ale také pěkně cestovat. Takže pokud skútr, tak Burgman AN650.
Zajímavej skůtr,takže taky za 10!
Ahoj pěkný strojek,chci se jen zeptat jak je to se servisem a s cenama dílů??Uvažuju o koupi pro manželku tak potřebuju něco jednoduchého a kvalitního,jestli můžeš tak porad díky
je to seper masina mam to doma taky a co se tyce skutru tak nic lepsiho neni