Je to jednoduché a za půl hodiny hotové kdyby... Při povolování plnícího šroubu kardanu jsem ucítil jemné lupnutí a šroub praskl. Řekl bych, že je to pozůstatek servisu při 12tis. servisu v Liberci a šroub musel být zřejmě naprasklý z důvodů přílišného utáhnutí. Četl jsem o tom. Šroub je hliníkový a utahuje se pouze 8Nm při překročení se ukroutí. Jelikož je nepravděpodobné, že by se to stalo při povolování myslím, že ho zkrátka v servisu v Liberci utáhli tak, že byl lehce naprasklý ale držel( v kardanu není téměř žádný tlak) a já ho povolením ukroutil celý a zbytek závitu zůstal zašroubovaný v kardanu. Měl jsem kliku, že ho v Honda Arnold měli k dispozici okamžitě. Stojí 25EUR bez těsnění
Pořád přemýšlím proč je tam takovýto šroub, myslím, že i víčko plnění motoru olejem které je plastové a plní v podstatě tu samou funkci je pevnější.
Vlastník | therealmatysek | |
---|---|---|
Vloženo | 11.6.2012 | |
Aktualizováno | 14.5.2015 | |
Zobrazeno | 5 756x |
...tady v servisech jsou fakt idioti. Osobně si takové věci dělám sám a momenťák mám při ruce. Protože v německu v servisu na to taky nejdou jinak.