PROFIL MOTORKY

Yamaha YBR 250 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Shinji
Vloženo 29.5.2012
Aktualizováno 30.1.2016
Zobrazeno 4 253x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první motorka. Sice jen 250, ale pro mě jakožto nováčka zatím plně postačující.

První dojmy - Pro město plně dostačující

Recenze

Osobní zkušenost zatím napsat nemohu. Troufl jsem si zatím projet asi jen 4km - přeci jen zatím takřka nulové zkušenosti a teprv odjetá druhá jízda v autoškole ...
Kamarád motorkář s kterým jsem jel motorku prohlédnout a který mi ji odvezl ji hodnotí velmi dobře.

16.7.2012 A je to tu... zkoušky úspěšně složeny a tak si již jen čekám na nový řidičák. Teď akorát vydržet těch cca 14 dní než řidičák bude a pak konečně po zhruba měsíci a půl co je motka doma, budu moct vyjet na silnici. Už aby to bylo.



5.8.2012 Pomalu si začínám zvykat. Prozatím se cítím nejlépe cca do 80km/hod na víc se zatím moc necítím. V každém případě svého výběru nelituji - jak bylo i na foru mnohokrát popisováno - motorka je klidná a nezáludná a začátečnické chyby odpustí.

11.8.2012 Mám za sebou první delší cestu. Praha - Drážďany po okreskách a zpět po dálnici. Naprostá spokojenost. Ujeto něco přes 300km.

18.8.2012 Dvoudenní výlet na sever kousek od Děčína k sestře na chalupu. Zpět návštěva u kolegy na chalupě kousek od Jetřichovic a poté návštěva Pekelných dolů. Cesta velice příjemná akorát od Zakšína směrem na Horní Polici je to tak trochu tankodrom. Ujeto cca 250km

14.5.2015 Po letech bezproblémového provozu začala potvora po zimě zlobit. Jízda domů z garáže v práci, kde byla motka zazimovaná, byla docela děs běs. Motorka cukala, chcípala... byl jsem rád že jsem dokázal dojet domů.

Nejdřív jsem myslel že to jsou babišovy bios*ačky které se usadily. Takže rozebrat, vyčistit, sestavit a doufat. Tentokrát to bylo ještě horší. Motorka nešla skoro nastartovat. Po radě technika z Yamahy že se takhle projevuje vadné palivové čerpadlo (a že YBR zezačátku měla vadná čerpadla) jsem koupil samotné čerpadýlko z druhovýroby a to jsem vyměnil za stávající. Výsledek opět 0. Zakoušel jsem znovu rozebrat, proměřit co se dalo. Zjistil jsem že netěsní těsnění třísenzoru (váha vzduchu, poloha klapky, teplota) - koupit v evropě nelze - Yamaha prodává jen celej díl směšovače za 16000,-. Milou gumičku jsem v drážce vypodložil silikonem a oblepil. Bohužel výsledek se nedostavil...

Po dalších dnech, kdy jsem už začínal ztrácet naději na levnou opravu jsem po hledání zde na motorkářích zjistil že samodiagnotika (o které jsem ani předtím nevěděl) nehlásí vůbec žádnou chybu. Navíc jsem se zde dočetl o tom jak dokáže pozlobit stará baterie. Moje aku byla v motorce od začátku - 8 let. Zajímavé je že v pohodě utáhla starter i dávala jiskru. Řekl jsem si že výměnou za novou nic nezkazím a že by mě to stejně čekalo. Popravdě jsem už ani nečekal že by to mohlo stávající stav jakkoliv změnit a že mě tak jak tak čeká nákladná oprava. O to větší bylo překvapení když motorka v pohodě nastartovala.
Původní aku jsem za dobu oprav několikrát dobíjel i jsem zkoušel startovat přes kabely napojením na autobaterii. Nic nepomohlo - aku ač byla důvodem všech problémů se tvářila být v pohodě.

Máme alespoň poučení pro příště Stálo mě to koupi nového palivového čerpadla (což naštěstí není až tak vyhození peněz vzhledem k tomu že původní čerpadla v YBR byly zmetkové a byla by otázka času než by mě nechalo někde ve štychu), tři svíčky (dvě zničené uchlastáváním) a novej akumulátor. A samozřejmě spousty nervů.

Leden 2016 vzhledem k tomu že jsem si udělal radost a pořídil Hondu CB500F a dvě motorky nevyužiju, nadešel čas aby Yamaha udělala radost zase někomu dalšímu. Byly to krásné tři roky a něco přes 20000km najeto.

No a je to... motorka je prodaná. Teď už jen evidenčka a přepis.
O víkendu si ji vyzvedne nová majitelka a milá Yamaha bude mít nový domov necelé dva kilometry daleko .

A takhle si ji odváží přítel nové majitelky.







Motorkari.cz
Více na: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=73379
Copyright ©

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Shinji
Shinji napsal 14.05.15 v 11:55

14.5.2015 Po letech bezproblémového provozu začala potvora po zimě zlobit. Jízda domů z garáže v práci, kde byla motka zazimovaná, byla docela děs běs. Motorka cukala, chcípala... byl jsem rád že jsem dokázal dojet domů.

Nejdřív jsem myslel že to jsou babišovy bios*ačky které se usadily. Takže rozebrat, vyčistit, sestavit a doufat. Tentokrát to bylo ještě horší. Motorka nešla skoro nastartovat. Po radě technika z Yamahy že se takhle projevuje vadné palivové čerpadlo (a že YBR zezačátku měla vadná čerpadla) jsem koupil samotné čerpadýlko z druhovýroby a to jsem vyměnil za stávající. Výsledek opět 0. Zakoušel jsem znovu rozebrat, proměřit co se dalo. Zjistil jsem že netěsní těsnění třísenzoru (váha vzduchu, poloha klapky, teplota) - koupit v evropě nelze - Yamaha prodává jen celej díl směšovače za 16000,-. Milou gumičku jsem v drážce vypodložil silikonem a oblepil. Bohužel výsledek se nedostavil...

Po dalších dnech, kdy jsem už začínal ztrácet naději na levnou opravu jsem po hledání zde na motorkářích zjistil že samodiagnotika (o které jsem ani předtím nevěděl) nehlásí vůbec žádnou chybu. Navíc jsem se zde dočetl o tom jak dokáže pozlobit stará baterie. Moje aku byla v motorce od začátku - 8 let. Zajímavé je že v pohodě utáhla starter i dávala jiskru. Řekl jsem si že výměnou za novou nic nezkazím a že by mě to stejně čekalo. Popravdě jsem už ani nečekal že by to mohlo stávající stav jakkoliv změnit a že mě tak jak tak čeká nákladná oprava. O to větší bylo překvapení když motorka v pohodě nastartovala.
Původní aku jsem za dobu oprav několikrát dobíjel i jsem zkoušel startovat přes kabely napojením na autobaterii. Nic nepomohlo - aku ač byla důvodem všech problémů se tvářila být v pohodě.

Máme alespoň poučení pro příště Stálo mě to koupi nového palivového čerpadla (což naštěstí není až tak vyhození peněz vzhledem k tomu že původní čerpadla v YBR byly zmetkové a byla by otázka času než by mě nechalo někde ve štychu), tři svíčky (dvě zničené uchlastáváním) a novej akumulátor. A samozřejmě spousty nervů.

KarlosCZ
KarlosCZ napsal 27.05.13 v 15:37

este si to nevymenil za dospelejsi kousek?

Mike70
Mike70 napsal 31.08.12 v 17:23

... a nebo radši hned litra. Né, udělal jsi dobře, já sem taky po 17 letech pauzy začínal na 250 Na přesednutí času dost

KarlosCZ
KarlosCZ napsal 30.05.12 v 21:21

mel sis koupit pullitra

Více komentářů



TOPlist