renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki Epicuro 150 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník kakabus
Vloženo 19.5.2012
Aktualizováno 2.8.2013
Zobrazeno 1 872x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skůtr sem chtěl vždycky vyzkoušet a zároveň je to jako náhrada za babettu pro cesty do práce a na chatu.

První dojmy - Zdá se, že to byla v rámci finančních možností dobrá volba. Po rovině zatím max asi 110, což už stačí na to, aby člověk nebyl brzda provozu. Brzdy jsou slabší, ale brzdí. Zvykám si, je to něco jinýho, než na co byl člověk zvyklej z motorek :) Později přidám víc info.

Motorku bych doporučil pro - Do práce, na nákup, do těch 20km denně bez problému, dál už by to chtělo něco komfortnějšího.

Recenze

Tak jo..najel sem na tom nějakej ten tisíc, tak něco přidám.

První srovnání s babettou, na který sem dřív jezdil do práce po městě a občas pár km na chatu. Tohle proti bábě samozřejmě jede, brzdí, je to i trochu pohodlnější, víc to taky žere. Jako největší plus je ten výkon samozřejmě a nějaký to místo pod sedlem. Člověk se nemusí pořád ohlížet, řadit se ke krajnici, vybírat boční silničky s menším provozem..
Proti dospělý motorce to samozřejmě nemá výkon (odpich to má slušnej, ale maximálka tomu už chybí), trochu hůř se na tom sedí - trochu moc vepředu s pokrčenejma nohama a vzpřímeně, takže všechno na silnici bere zadek a následně záda. Hlavně ale tragický odpružení..zadek ještě ujde, ale předek strašně měkkej. Brzdí to taky hůř samozřejmě :) Jako plus proti motorce zase úložnej prostor, spotřeba a nakonec tu chybí ten trochu blbej pocit, kterej se dostavuje, když člověk kvůli 2km cestě pro rohlíky tahá velkou mašinu..

Dost srovnávání, co se teda týká výkonu..zrychluje slušně do těch 80km/h..asi jako současný běžný auto, když se přišlápne. Pak už to tak neletí, ale do těch 110 (max) to vyleze ještě celkem rychle. Odpich ze semaforů nebo při vyjíždění z vedlejší na hlavní je moc užitečnej a z nuly do těch 50 zrychlí fakt hned (za 3-4s). Dá se s tím i předjíždět, ale musí se myslet a počítat hodně dopředu samozřejmě :) Těch 110 dá i v mírným protivětru nebo do mírnýho kopce. Jakmile ale máte rozjeto je schopnej celkem statečně rychlost držet i do větších kopců, ale jakmile jste nuceni v kopci zpomalit, tak když pak zas přidáte, moc se toho neděje a leze to zpátky nahoru hrozně pomalu. Ve dvou to jede kupodivu dost podobně..odpich pořád slušnej a na maximálku to taky vyleze jenom malinko pomalejc. A pak v kopcích je to samozřejmě zase znát, pořád to ale je použitelný. Spotřeba mimo město, když se prakticky pořád drží fullgas, je lehce přes 4 litry. Po městě se to podle mě vleze do 3,5l.

Přední brzda toho sama o sobě moc neubrzdí, jenom při lážoplážo jízdě. Já používám přední kotouč se zadním bubnem zároveň. Obě brzdy zároveň jsem používal už u XJ600 a následně na bábě samozřejmě, tam to jinak ani nejde :)

Co se týká jízdy samotný, podepisuje se na ní hlavně to odpružení a speciálně přední vidle. Ta je totiž tragická. Měkká a tupá. Ono celá jízda je proti motorce tak trochu tupá, kdy zvlášť na mokru moc nevíte, co se pod váma děje. Není to vyloženě nebezpečný, když jedete s rozumem, ale proti motorce je to rozdíl. Dá se na tom jet i "sportovně", na suchu to jede předvídatelně a řídí se snadno. Měkkost odpružení se zvlášť projeví při jízdě s nákladem nebo ve dvou. Na muldách v zatáčce se to může rozhoupat, což není příjemný. Navíc můžete začít škrtat hlavním stojanem..na muldách při zhoupnutí i při jízdě rovně.. Je ale taky třeba poznamenat, že mám skoro metrák :)

Ohledně bagáže - pod sedlo se kdykoliv dá menší nákup a co se eventuelně nevejde, zavěsí na háček vpředu mezi nohy nebo na nosič (nemám kufr, tak pod pavouka). Pod sedlo by se vešla možná 1 menší integrálka, jinak já tam vozím velkej nepromok, nějaký drobnosti a ještě tam nacpu bežnej menší nákup.

Tak už asi jenom že to skvěle svítí, trochu na tom fouká, ale není to tak hrozný a nakopávání začalo sporadicky fungovat až potom, co sem vyčistil a doseřídil karbec. I tak je to spíš nouzovka, kdyby se vybila baterka, protože tohle neroztlačíte, že.. :) A to je asi všechno..když někdy náhodou začnu nadávat na odpružení nebo na pohodlí, vzpomenu si na babettu a zase se rychle uklidním.. :) Mašina je ale mašina, to je jasný ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cvrček1
cvrček1 napsal 05.04.13 v 17:22 10b.

at ti šlape chlapáku.at si kouká na sebe vydělat

Více komentářů



TOPlist