Tak jsem na motorce nejezdil už přes 15 000 km takže mě čekala kontrola ventilových vůlí a k tomu se mi přidali vybrace do řidítek při brždění. Když jsem se na kontrolu motoru obědnával na servis do BMW Invelt Praha zmínil jsem se o těch vybracích a technik mi řekl že mimo kotoučů by to mohla být i vůle na některým z čepů předního přepákování. takže než vyhodit 10 tis za kotouče a pak zjistit že je to čep přidal jsem kontolu a odstranění přímo v BMW..
Motor, kardan, převodovka absolutně bes problému jen spojka se někdy akusticky ozve ale to je prý pro můj ročník normální a na funkci to nemá vliv.. pro mladší ročníky byla spojka inovovaná..
Výměna kotoučů, tak tady už to bylo veselejší ... Ale dostal jsem o 0,5mm silnější tedy 4,5 na který prý ročníky po mě stejně preventivně přecházeli.
Závady tedy zkroucené kotouče za které může rychlá jízda naloženého stroje v alpských serpentýnách v okolí passo Pordoi ..
Ůčtováné položky:
- odbahnění - po cestě mi pršelo a jel jsem po silnici, která je využívaná pro stavbu železničního korydoru
- Přední kotouče
- brzdová kapalina, chladící kapalina, oleje filtry - olej, vzduch KN a palivo
- kontrola motoru, kardanu, převodovky
Servis v autorizovaném servisu jsem volil kvůli vedení servis. knihy a budoucí dovolenou
Vlastník | juryna007 | |
---|---|---|
Vloženo | 3.1.2012 | |
Aktualizováno | 30.12.2018 | |
Zobrazeno | 5 471x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ