Vlastník | jackm | |
---|---|---|
Vloženo | 16.10.2011 | |
Aktualizováno | 19.7.2014 | |
Zobrazeno | 2 386x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
Vlastník | jackm | |
---|---|---|
Vloženo | 16.10.2011 | |
Aktualizováno | 19.7.2014 | |
Zobrazeno | 2 386x |
Tak na problém se přišlo, měl jsem přidřený píst, více informací v deníku, v nejbližší době ho vyměním a dám vědět do deníku.
od nějakých 3000 kilometrů byl problém se ztrátou výkonu do kopce, několik hodin v garáži (skoro každý den letních prázdnin) avšak bez vyřešení předáno servisu - vráceno jako v pořádku, cestou domů bylo jasné, že není v pořádku..
nyní najeto přes 8300 km a problémy jsou o dost horší.. skútr vůbec nestartuje.. když už se to povede, nedrží volnoběh, ač je šroubek uplně zamontovaný více už to nejde.. nefunguje elektrický sytič (zřejmě elektronika, sytiče zkoušeny 3), někdy jde benzin do válce někdy ne.. nyní je skútr nepojízdný rozebraný skoro do šroubku.. Kymco za mě nedoporučuji, zažil jsem si s tím rok plný problémů a stále pokračují.. už nevím, co dále.. buď předat odbornému servisu, který mi to vrátí "funkční" a ještě mu zaplatím anebo pokračovat v hodinách stráveném času v garáži, ovšem stále bez výsledků a čím dál tím méně možností, čím by to mohlo být..
8OOOkm neviměnít polovinu součástek... Fakt s lušé v porovnání s V-Cilc Peugeotem. Podtlakový ventil je jedna z mála věcí, co mi funguje stále perfektně. Alespoň vždy byla závada jinde.