renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Classic 125 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mazy01
Vloženo 15.10.2011
Aktualizováno 26.10.2012
Zobrazeno 3 725x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.3

Popis motorky


Už ji mam skoro tři roky a udělalo se naní poměrně dost práce, tak doufam že teď už bude jen jezdit a nebudou sní žádné vážné problemy, ikdyž je to dvoutakt, ktery potřebuje přecejenom troška víc péče.

Více fotografii

První dojmy - Už ji mam skoro tři roky a udělalo se naní poměrně dost práce, tak doufam že teď už bude jen jezdit a nebudou sní žádné vážné problemy, ikdyž je to dvoutakt, ktery potřebuje přecejenom troška víc péče.

Recenze

Motorku jsem koupil od známého. Po prvních pár stovkách kilometrch začla zlobit - začla se dusit v nízkých otáčkách a poté nešla nastartovat vůbec, tak se dala do servisu, to pomohlo cca na 250 km a začlo to dělat zas, tak se to dalo do servisu znova, ale výsledek stejny, tak jsem se chopil žezla sam a po pár konzultačních minutách s mistrem ve škole jsem se dobral k rozhodnutí že si motor někde přisává "falešný" vzduch a že přetěsněním celeho motoru se vše vyřeší. Když už se to bude dělat. rovnou se vymění ložiska a gufera na klice a cele vypucuje, po rozdělání to v motoru vypadalo velice zachovale a ani stopa po nějaké špíně, ale zato se v tom někdo vrtal předemnou . zalomený šroub v karteru, který měl za úkol držet starter a při výměně gufera se někdo pochlapil a šroubovákem vyryl do karteru pěkně hlubokou rýhu odhadem 1,5 mm hlubokou, díky které se mi nepovedlo dolisovat nové gufero až na doraz. Po osmi dnech práce byl motor uložen z5 na své místo a hned na poprve kupodivu chytl, jenže než se stihl zahřát na provozní teplotu "chcípl" no tak jsem se dal do štělování karburátoru. Problem byl v tom, že jsem nenašel manual k příslušnému typu karburátoru tak jsem postupoval taktikou pokus omyl, ikdyž to není pro motor zcela idealní. Na konec se to povedlo seřídit a motorka jede jak za mlada, problem byl ve špatné výšce plováku. Díky mistrovi, který mi poskytl všechny důležité rady co a jak udělat si myslím, že mě to posunulo zas o kousek dál a že příště to nebude trvat tak dlouho a hlavně ne na moji motorce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mazy01
Mazy01 napsal 16.10.11 v 11:41

no po výkonostní stránce si na danou kategorii opravdu stěžovat nemužu, jen by tomu neuškodil troška věčí krouťák ve spodních otáčkách ... který bych od choopera očekával, ale vzhledem ktomu že je tam motor z RSa, tak není nad čím diskutovat ... no už mam po opravě nalítaných přez 2000 a ani jeden problem ikdyž to moc nešetřím ... musím zaťukat ať to nezakřiknu

MimoCZ
MimoCZ napsal 15.10.11 v 19:44

Ještě jsem chtěl dodat, že vodou chlazený 2takt musí být nářez

MimoCZ
MimoCZ napsal 15.10.11 v 19:42

Velice zvláštní motorka a moc hezká. Tvoji šikovnost ti závidím

Milan1963
Milan1963 napsal 15.10.11 v 18:11

Motorka je pěkná,dávám 10 bodů. Ty problémy znám,užil jsem si je se svojí 650 taky a tedˇuž jen jezdím.Přeju ti totéž.

Více komentářů



TOPlist