PROFIL MOTORKY

TMEC Betka (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník kolin
Vloženo 26.9.2005
Aktualizováno 20.6.2010
Zobrazeno 1 410x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 33 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ivan44
Ivan44 napsal 14.06.19 v 13:36

mohl by mi nekdo napsat číslo stíbrne barvy nebo nějak pomoci? Mám trochu opryskany lak. Děkují,

napsal 24.05.06 v 05:55

Ahoj, zprovoznil jsem rezervu, po vyndání kohoutu se vyhodí sítko. To zacpává dolní otvor a je zbytečný, protože je před karbecem ještě palivový filtr. Pak najedu na rez. 18 km.<br />
Díra v točkách po ubrání a opětovném přidání plynu je způsobená vodou v karbecu. Stačí ho občas odkalit šroubkem na dně karb. z pravé strany - jen ho povolit. Benzin vyteče hadičkou na levé strané. Dělat při zavřeném kohoutu. Pak to skvěle akceleruje. Kryt řetězu způsobuje protivné drnčení. Musí se odhlučnit v půlení ze strany kola nějakým těsněním. Stačí na něj zabouchat a drnčí.

smazany18169
smazany18169 napsal 01.03.06 v 18:10

Twinshote: s tema blinkrama nemas pravdu mel sem s betkou mensi karambol a blikace sou sice z plastu ale pridelany na kovovym drzaku kterej se lehce ohne takze se neulomej

napsal 06.01.06 v 15:33

velmi dobrej stroj maximalni spokojenost ,uz at je jaro..

napsal 27.10.05 v 15:26

jo ,betka je ok ,jsem carefourak,takze levna a hlavne jiny kafe ,doted zkusenosti s babetou.. super zvuk u betky,ctyrtakt,vykon,dvousedlo,spotreba..a za ty prachy si nektere veci i rad doladim sam.

Twinshot
Twinshot napsal 18.10.05 v 17:44

Betka má zatím taky 6V. Twinshot má v předním světle aspoň halogenovou žárovku. Kdybych musel kupovat novej blinkr, tak si taky můžu koupit ten z betky. Výhoda blinkrů na twinshotu je ta, že jsou na plechovém držáku. Když mi to spadlo ze stojánku, tak se to jenom ohnulo a šlo to zase narovnat. Kdyby to byl ten plastovej blinkr, tak se ulomí.

napsal 18.10.05 v 17:02

ja myslim ze asi nezalezi na sklickach,ze ti neco blika blbe nebo ne ale je to tim ze to ma 6 V!!!! ale jde o princip jestli maji byt homologovane dily na motorce ,tak pravidla snad plati pro vsechny ,ne ? vc.Kentoyi.i u pneumatik atd .ja jsem rad ze mam betku ,protoze blinkr nahradni &quot;e&quot; koupim v kazde mototechne,protoze je univerzalni a na twinshota jsem odkazany jen na kentoyu a ta kdyz stim skonci ,tak jsem v prd..Zvazuju ze pristi rok pujdu do starterovky s 12v ,no uvidime ale urcite verim vice tomu kdo si stim da vice prace a vlozi vice penez-motoscot ,myslim tim globalni evropskou homologaci ,nez nejakeho rychlokvasaka,ktery rychle neco uvede na trh a pak to stahne...nepusobi to urcite dobre a taky to nedotahne do konce ,myslim homologace a &quot;e&quot; dily.

Twinshot
Twinshot napsal 18.10.05 v 16:30

Já jsem slyšel, že motoscoot dokonce Betku začal dovážet dřív, než Kentoya Twinshota. Ale Kentoya je chtěla předběhnout a začít rychle prodávat, tak tomu udělali jenom tu malou homologaci.<br />
Jinak co se týče těch euro součástek, tak když jsem viděl Betky, tak svítěj i blikaj stejně blbě jako Twinshot. Dokonce bych řek, že přední světlo twinshotu svítí trochu líp. A ty pneumatiky taky nejsou tak hrozný, akorát ta zadní docela ubejvá. Mám najeto něco přes 8000 km a uprostřed už je vzorek hodně mělkej. Ale částečně je to tím, že to hodně nafukuju(pak to líp jede.<br />
Včera jsem napsal do Kentoyi a zeptal jsem se, jestli je pravda, že přestanou prodávat twinshota a nebo jestli ho třeba budou vylepšovat jako betku. Napsali mi tohle:<br />
<br />
&quot;Dobrý den.<br />
Lituji, ale tuto informaci Vám nemohu potvrdit.<br />
Modelová řada pro další sezónu se teprve bude připravovat.<br />
Hezký den.&quot;

napsal 18.10.05 v 16:00

kamos dela na STK ,on ma twinshota a ja betku a porovnavali jsme a celkem me prekvapil jeho fundovany nazor,ktery dela v tech technickych vecech a rekl ,ze ted radsi rychle twinshota proda a jde do Betky ,protoze nema twinshot globalni homologaci ale pry jen tzv,malou serii pro prodej v CR a ta je omezena urcitym poctem prodeje a plati jen docasne ,ale urcite ne od noveho roku 2006 ,do kdy byla omezena vstupem doEU. Takze uz pry plati jen globalky pro celou Evropu a ty jsou zkouskove narocne i na cas a na penize a rikal ,ze je dobre ,kdyz to motoskot podstoupil ,protoze to tim padem mysli vazne a dlouhodobe,tak aby se nestalo ,ze by hned za rok skoncil ,kdyz tomu investoval tolik casu a penez.Tzv.mala serie co ma twinshot je rychle a levne a hlavne maji podle kamose nejvetsi pruser ,ze nemontuji na twinshota &quot;e&quot; dily ,ktere ze zakona musi mit i na male serii a kdyz jsme obe motorky srovnali tak betka ma &quot;e&quot; dily vsude ,hlavne svetla a blinkry,klakson ,pneumatiky,takze uz chapu ,proc vsechno motoskot musel resit,aby to bylo pro prodej nejen v CR korektni. Twinshot ma vsechny dily puvodne z Ciny ,protoze se jim to nechtelo resit ,ale kamos rikal ,ze pruser bude az se nekdo na tech cinskych gumach vyseka ,tak muze kentoyu zalovat ,i pry ohledne svetel atd.a homologace podle neho ma byt vylisovana na kazdem svetle a blinkru,kontoya ji ma vypiskovanou..... ti kluci v kentoye se mi nelibi a podle me to neni ferovka,kdyz toto rekne borec z STK ,nevim ale,neco na tom asi bude...

smazany8378
smazany8378 napsal 18.10.05 v 08:54

2cipon: <br />
Tohle sem taky slyšel. Od šéfa motoscootu, navíc když byla kentoya vystavovat na strojírenské výstavě v brně, twinshota tam neměli, kdoví proč... No, po novém roce uvidíme.

Twinshot
Twinshot napsal 17.10.05 v 17:07

Tak o tom nevím. Schválně jsem poslal do Kentoyi mail a zeptal se, jak to je. Tak jsem zvědav, jestli se vůbec budou obtěžovat odpovědět.<br />
Byla by škoda,kdyby s Twinshotem skončili, protože je to to nejlepší, co prodávaj. Spíš by se měli zaměřit na jeho vylepšování jako u Betky. Oni radši dělaj reklamu těm pitomejm Zoomům a cpou je jako ceny do kdejaký přiblblý soutěže...

napsal 17.10.05 v 15:15

Slysel jsem ,ze definitivne Kentoya s Twinshotem od pristiho roku konci,nevite o tom nekdo neco? Pry nemaji globalni homologaci a nechteji ji delat,ze je draha a komplikovana a taky je tu Betka ,ktera je marketingem prevalcovala.._

smazany8378
smazany8378 napsal 13.10.05 v 17:41

2mirek:<br />
Chceš se hádat? Já to udělám líp! <br />
Myslím že ve výsledku, pokud se ti to povede, to bude funkcí to samý, jen jiná technologie. Já nic programovat nemusím. Pokaždý skáču zlostí až ke stropu, když někde čtu, že &quot;vozidlo je vybaveno nejmodernější technologií s procesorem...&quot; Tohle do auta ani na motorku nepatří, je to jen zdrojem závad. Proto volím co nejprůhlednější koncepci, aby to v případě problému dokázala opravit i moje babička. <br />
S procesorem, no už ji vidím, jak mastí na počítači program, když ti náhodou v tvým systému odejde třeba paměť...

kolin
kolin napsal 13.10.05 v 16:11

2 SUN:<br />
moje bude lepsi . to co stavim ja, bude pripojitelne k pocitaci, a tam si clovek v klidu nastavi hodnotu predstihu pro kazde pasmo otacek. Pokud se mi bude chtit delat s programem, bude se tam dat naklikat rovnou krivka, ale to je zatim hudba budoucnosti... muj regulator bude ve finale fungovat a vypadat priblizne takhle<br />
http://www.ignitech....ch/dccdip/dccdip.htm

smazany8378
smazany8378 napsal 13.10.05 v 11:14

2Twinshot: Znát to bude, hlavně tím, že se rozšíří pásmo použitelných otáček. Taky něco takovýho stavím.

Twinshot
Twinshot napsal 13.10.05 v 09:58

Ceny dílů by mě zajímaly. Možná časem udělaj na svejch stránkách katalog náhradních dílů, jako to má teď třeba Yuki. Ale když chceš, aby tam byla vidět i cena dílů, tak se musíš zaregistrovat a v registraci chtěj vyplnit i model a číslo rámu, takže je to jenom pro majitele.<br />
Regulátor předstihu mi moc neříká, protože tomu nerozumím, ale myslím, že u takhle malýho motoru to nebude moc znát.

kolin
kolin napsal 13.10.05 v 09:18

Havare to byla, ale ne moje. Jinak me napadlo z tech dvou firem vyzebrat cenik nahradnich dilu a dat ho na net. Otazka jestli se jim bude chtit. Mimochodem co si myslite o mem pripravovanem regulatoru predstihu?

smazany8378
smazany8378 napsal 11.10.05 v 21:21

2Twinshot:<br />
To víš, ono se občas stane, že se jen tak samy ohnou vidlice, ráfek, blatník a kdovíco ještě. To vypadá na menší pád ze stojánku...

Twinshot
Twinshot napsal 11.10.05 v 20:30

Ty ceny jsou zajímavý. Taky trošku přispěju-kupoval jsem na twinshota spojkovou páčku v Kentoye a stála 150,-. Nevím,kolik by to bylo v motoscootu. <br />
A ještě se chci zeptat, proč kupuješ ty vidlice atd.? Boural jsi?

kolin
kolin napsal 11.10.05 v 20:21

2 cipon: Ta udalost s jednickou na motoru snad nezanechala zadne nasledky, alespon nic o cem bych vedel. Jinak ted uz na motoscoot takovou chvalu pet nebudu. Ted na betku potrebuju novy vidlice, rafek, blatnik a par dalsich veci. Pro priklad: vidlice kompletni- motoscoot 2000,-, Kentoya 1700,-. Navic me budou stacit jen tyce, ty kluzaky jsou ok. A Kentoya mi jednu tyc proda za 300,-. Blatnik? to jsem myslel ze me omejou. motoscoot 860,- Kentoya 540,-. Rafek stoji skoro stejne (cca 550,-). Jeste pro info v motoscootu stoji zadni sedacka 300, vicko od nadrze 500! U Kentoyi nevim. Takze je jasny kam budu chodit pro dily Ale stale musim motoscoot pochvalit za promtni opravu spojky.

napsal 09.10.05 v 17:32

no.. Miro,jak vidis lepsi je se rozepsat,nez kydat nejaky hnuj,ze je to na hovno a tak..ja si myslim ,ze hodne problemu ti vzniklo i tim ,ze se ti tam za plneho provozu podarilo kopnout 1,protoze si nedovedu predstavi co se v tu chvili delo v motoru asi kdyby mel nohy tak ti za to nakope prdel..ja jsem mel s klukama v motoscootu diskusi ,zda je lesi prevodovka dokola nebo klasicka ,myslim ,ze kazda si najde priznivce proto jim fandim ,ze hned reaguji a dokazi cinany presvedcit tak rychle ,ze chteji i klasickou,coz uz maji skladem ,fakt dobra prace v motoscootu,ze naslouchaji zakaznikum a rychle resi i to ze jsou uz i starterovky a 12v soustava,kde by mela byt i lepsi elektrika,fakt dobry ,asi jeden z mala dovozcu co ma dily skladem vsechny a uz behem prvni sezony vylepsuji model betky se sbirajicimi zkusenostmi,takze za sebe jsem rad ze mam betku a jeste od solidniho dovozce coz se podle me o jinych dovozcich rict neda,tot vse,preji si aby fakt vznikl betka cup ,dobra myslenka,at si muzem vymenovat vice zkusenosti...

kolin
kolin napsal 07.10.05 v 11:40

Tak jsem trochu přepsal úvodní popisek, psal jsem ho v záchvatu nasranosti když jsem pár dní před tím měl vážné problémy betku nastartovat. Mohla za to hadička od benzínu. Časem se ohla tak že se skoro (ale opravdu jen skoro) ucpala. benzín natékal do karburace tak pomalu že to díky mizivé spotřebě stačilo na normální jízdu, ale něž tam natekl benzín, trvalo to neúměrně dlouho. Po 200m roztlačování, když to vždy jen blafne Vás Betka nasere neuvěřitelným způsobem. Už se těším na vaše reakce

napsal 06.10.05 v 14:28

Zdravim. Budu odpovidat chronologicky od nejstarsiho prispevku. Red-Moped) Zkazky o spojce jsou pravda. me se v 1300km totalne vysrala spojka. packa sla mackat, ale proste se lamely nepustili. domu jsem dojel bez spojky. v motoscootu mi to opravili za 4dny, chvala jim. technik rikal ze menil celej spojkovej kos. to s jednickou v 60km/h se mi stalo taky, v Praze na Viteznem namesti. jel jsem z kopce rychle na neutral. najednou hrbol, poskocila mi noha a lup a uz tam byla jednicka. kdo to nezazil, nedokaze si takovy zvuk vubec predstavit. nejdriv strasny rachot jak tam nechtela zapadnout, cesali se zuby. pak se seklo zadni kolo, motor pretocil a pak jsem teprve zmacknul spojku. celej kulatak se na me dival :( cipon) klasicky razeni bych u betky uvital, myslim ze staci vymenit takovej valecek ve kterym jsou drazky-radici osnova. ale delat to nebudu, moc prace a penez. tim kroucenim v zatazkach mam na mysli ze kdyz to naklonis (staci i mensi rychlost cca 40) citim jak se ram deformuje. ta trubka co dela ram je namahana na krut. a proste se zdeformuje a jednoduse neni dost pevna, takze citite jak vam riditka popojizdi na stranu. snad to vsichni pochopite. a zadni kyvna vidlice je taky tragicka. kdyz jsem sundal zadni kolo, na levou jsem tlacil dolu a za pravou tahal nahoru. a podarilo se mi ji zkroutit vlastni silou! to je uz trosku moc, ne? Aby nedoslo k omylu, k motoru vyhrady nemam. jeho vykon, tocivy moment, spotreba.. vsechno ok. dale se mi libi brazdy ucinek, perfektni. dalsi vyhoda betky je ze na ni lze nalozit neuveritelne mnozstvi veci-nakladni motorka . stve me ale vetsina ostatniho: elektroinstalace je vazne strasna, to musite uznat snad vsichni (SUN o tom vi sve ))) v noci to kvuli ni moc nesviti a s blinkry je to o zivot, uz me parkrat malem sejmuli kdyz nevideli ze odbocuju do prava a zacli predjizdet. tlumice - jet po hrbolate ceste vazne nic moc. zadni brzda se vam pri velkem naklonu pridre o zem, uz jsem kvuli tomu nejednou vletel do protismeru, hlavni stojanek se mi zlomil. a to by jeste bylo spoustu dalsich drobnych nedostatku, ale to uz tu psat nebudu. Jinak jestli tu jsou nejaci Betkari z Prahy, muzem udelam maly sraz

napsal 05.10.05 v 15:42

Betka super!!!!! souhlasim se vsema ,krome Mirka,pro tebe neni nic v pohode,tak se k betkarum netlac!BETKA

napsal 30.09.05 v 20:52

Jo,Betka je velmi dobra,jsem max. spokojenej.DOPORUCUJU MIRKOVI at si koupi neco jineho za ty prachy ve ctyrtaktu na velkych kolech a jeste se rad vrati k Betkarum zpet..po jinych zkusenostech..a s tim kroucenim ramu v zatackach to si fakt Miro posr..

Twinshot
Twinshot napsal 30.09.05 v 14:46

Já jsem si teda taky žádnýho kroucení rámu v zatáčkách nevšimnul. Naopak mě překvapuje, jak to v zatáčkách dobře sedí. <br />
Na to řazení dokola i podřazování patou jsem si zvyknul a vyhovuje mi to. U další motorky mi to asi bude docela chybět.

napsal 30.09.05 v 14:22

JO a jeste se pridam ke klukum ,co se ti krouti v zatackach,kolik s tim jezdis? To je asi tak kdyby jsi chtel se zigulem na okruh ,ze se ti bude naklanet v zatackach ,ty asi nejsi normalni pokud chces po mopedu jizdni vlastnosti zavodniho motocyklu a jeste k tomu za 19 tis,jsi asi spadl z marsu ne???

napsal 30.09.05 v 14:13

Betka je super ,co to tady pises za nesmysly?? Lepsi motor snad ani neexistuje ,tak si kup neco drazsiho a horsiho,ty chytrej. Jinak jsem byl ted na garancce po 2 tis km a zrovna minuly tyden skladali novy kontejner s Betkama,kde uz maji klasicke razeni ,jedna dolu a pak nahoru neutral a nahoru 2,3,4 takze si kazdy dnes muze vybrat jakou prevodovku vlastne chce a za stejne prachy.. jen tak dal ,kluci z motoscootu tomu fakt rozumej a je asi slozite presvedcovat cinany o narocnosti ceskeho zakaznika pri odberu par set kusu,ale delate to dobre ,fandim Vam.

napsal 28.09.05 v 13:21

Tak to je husty. Nemelo by to tam vubec pustit. Nastesti 40 Km/hod neni tak hrozny ale tech 60 to muselo bejt blby.

smazany8378
smazany8378 napsal 27.09.05 v 23:34

2ondra:<br />
Divil by ses, ale ta je tam hned! Stačí když jednou ze čtyřku šlápneš doředu, je tam neutrál a stačí ještě jedno šlápnutí a máš tam za jedna. Tohle se mi jednou povedlo při 40km/h a ani sem nepustil spojku, jak to tam skočilo, tak šlo zadní kolo okamžitě do smyku. Naštěstí sem to ustál.

napsal 27.09.05 v 20:43

V 60 Km/hod Jednicku?? Mno. To asi ne

napsal 27.09.05 v 17:37

taky mam cerveny Betkastroj za 10 litru. krome malych prkotin jako bouchly zarovicky jsem nemel vaznejsi potize. sundal jsem z toho vse nepotrebne jako blinkry... stejne nejsou ve dne videt, nosic pred sedlem a par dalsich malickosti. mam najeto skoro 6000 km a i kdyz uz jsem slysel historky o spojkach a razeni atd. jako u meho kamose ktery tam hodil misto neutralu v 60ti km/h jednicku, hehe tak se nebojim ze me to necha nekde viset a jezdim furt kolem 80ti aj prez pokud se to tak rozjede. dobry doplnek do mesta, zaparkujes vsude, moc nezere, levny ruceni, a obcas zazijes i nejaky to vzruso. hlavne at to jezdiiiiiiiiiiii.............

smazany8378
smazany8378 napsal 26.09.05 v 17:46

Člověče, co to sem píšeš?!? Viděl sem, jak s tím jezdíš, tohle je motorka za 20kKč, u tebe za 10, od toho nemůžeš čekat parametry závodní yamahy, doporučená rychlost je u tohohle 50km/h, při tý je to pohodová jízda. Vlnění začíná až někde nad 60kou, když s tím jezdím rychlostí překračující rozsah tachometru, tak se to dá pořád ještě uřídit. Zkus srovnat jízdní vlastnosti fichtla a betky, betka je o 100% lepší!



TOPlist